Previous slide
Next slide

Дистанційні курси та вебінари по початковій школі

Відкриваємо секрети програмування. (3 клас, з НМК М.Корнієнко, С.Крамаровської, І Зарецької)

Учителі отримають чітке розуміння важливості розвитку алгоритмічного мислення у дітей молодшого шкільного віку, навчаться ефективно використовувати сучасні підходи та інструменти …

Очікувані результати навчання – орієнтир, а не тягар: як працювати з освітніми втратами розумно.

Учителі отримають практичні поради щодо діагностики та аналізу освітніх втрат учнів, навчаться адаптувати навчальний процес відповідно до потреб конкретного класу …

Роль досліджень на дистанційному уроці: створення учнівських відео, мотивація через PADLET. (1-4 клас, з НМК Н.Бібік, Г.Бондарчук, Т.Павлової)

Учителі отримають практичні поради щодо організації дослідницької роботи в початкових класах в умовах дистанційного навчання, навчаться створювати умови для самостійної …

Вчимося граючись: Як перетворити втрати на гру з виграшем. (1-4 клас, авт.І.Большакова, М.Пристінська; 1-4 клас, з НМК С.Скворцової, О.Онопрієнко)

Учителі отримають практичні інструменти для ефективного відновлення прогалин у знаннях молодших школярів засобами гри. Навчаться інтегрувати ігрові методики в структуру …

Мовний ретрит для вчителів/вчительок англійської мови “Учитель/учителька+репетитор/репетиторка=співпраця та партнерство заради освіти”

У межах ретриту учасники/учасниці зможуть: ознайомитися з практичними моделями співпраці між учителями/учительками та репетиторами/репетиторками; проаналізувати потенційні ризики дублювання змісту навчання …

Креативні ідеї для проведення останнього в навчальному році уроку мистецтва.

Вебінар зможе надихнути педагогів на творчий підхід до підсумкового уроку мистецтва. Запропонувати конкретні креативні сценарії уроків, які підсумовують здобуті учнями …

DIGIPAD – цифрова скринька: усе важливе й цікаве завжди під рукою (1-4 клас, авт. І.Большакова, М.Пристінська)

Учителі отримають комплексне розуміння можливостей цифрової платформи DIGIPAD для створення динамічного та інтерактивного освітнього середовища; навчаться ефективно використовувати її інструменти …

Лінгвістичні задачі на уроках мислення в 3-4 класі (з НМК О.Гісь, І.Філяк)

Учителі отримають комплексне розуміння сутності лінгвістичних задач, їхньої ролі у розвитку критичного мислення та логіки учнів початкової школи; навчаться ефективно …

Ігрові технології як засіб мотивації на уроках математики

Учителі отримають теоретичні знання про важливість ігрових технологій у навчанні математики молодших школярів, навчаться практичним прийомам використання різноманітних ігор на …

Дбаю про свою безпеку. (3 клас, з НМК Н.Бібік, Г.Бондарчук, Т.Павлова)

Учителі отримають системне розуміння важливості формування в дітей навичок безпечної поведінки та ознайомляться з різними видами небезпек; навчаться ефективно застосовувати …

Цифрові технології на уроках математики: графічні калькулятори та онлайн-дошки

Під час вебінару учасники дізнаються, як цифрові технології можуть стати ефективним інструментом підтримки й активізації навчального процесу на уроках математики. …

Екологічна комунікація з учнями та ученицями в умовах інклюзивного навчання

Вебінар присвячено темі екологічної комунікації в інклюзивному освітньому середовищі. Учасники дізнаються, як враховувати потреби дітей в інклюзії та будувати підтримуюче …
>
Перейти до вмісту