4.9

96

224

Теми:
1.Формування інклюзивного середовища в навчальному закладі: що це і чому це важливо. Практичні підходи до створення привітного простору для всіх учасників освітнього процесу.
2. Вироблення вміння розв'язувати задачі на знаходження частини від цілого та цілого за його частиною.
3. Аналіз ресурсного забезпечення уроку "Природні явища": огляд ключових навчальних матеріалів для уроків з теми "Природні явища" для 2 класу за підручником Н.Бібік та Г.Бондарчук.
4. Використання нестандартних методів навчання для формування ключових компетентностей на уроках ЯДС.
5. Фонетична основа вивчення парних приголосних. Методичні прийоми та вправи для ефективного навчання.
6. Вивчення звука ч та букви Ч ч в контексті текстів та медіа. Використання медіа-ресурсів для активізації мовленнєвих навичок учнів.
7. Ознайомлення з ідеєю математичного фотоквесту як інноваційного інструмента навчання. Розробка та реалізація фотоквестів на уроках математики для учнів 1-4 класів за НМК О.Гісь та І.Філяк.

Вільний 🆓

Учителі

  • отримають практичні поради, стратегії та інструменти для покращення взаємодії в класах, забезпечення комфортних умов для учнів з особливими потребами та формування атмосфери підтримки і поваги,
  • навчаться, як доступно можна пояснити учням поняття частин цілого, їхню роль у математиці та реальному житті; як інтегрувати інтерактивні вправи та моделі для полегшення засвоєння теми,
  • дізнаються, як ефективно організувати навчальний процес з використанням різноманітних ресурсів для уроків ЯДС на основі підручника Н.Бібік та Г.Бондарчук; розглянуть ключові моменти інтеграції нових технологій та методик, які дозволяють зробити навчання цікавим, доступним та пізнавальним,
  • оволодіють сучасними підходами до розвитку креативного мислення молодших школярів на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ"; дізнаються, як впроваджувати творчі завдання, створювати середовище для нестандартного мислення учнів,
  • дізнаються про ефективні стратегії та практичні вправи, які допоможуть дітям легко засвоїти мовні правила про позначення парних за дзвінкістю-глухістю приголосних звуків,
  • дізнаються, як інтегрувати вивчення букви Ч ч в контекст медіаосвіти та створення реклами; ознайомляться з практичними прийомами роботи з текстами, навчанням складання заголовків, а також знайдуть ефективні методи для активізації учнів через практичні завдання,
  • познайомляться з методикою організації математичних фотоквестів; дізнаються, як використовувати фотоквести для покращення засвоєння математичних понять у молодших класах.

Спікери:

  1. Наталія Зайченко, вихователь-методист ДНЗ №8 м.Суми, тренерка з медіаграмотності за пограмами «Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації», «Професійне зростання та емоційна підтримка педагогів», фасилітованих курсів «Почути голос дитини: культура демократії в дошкіллі», «Демократичний садочок: психосоціальне середовище для всіх і кожного».
  2. Юлія Матрос, учителька початкових класів КЗ «Харківська гімназія №84», Харківської міської ради, старший учитель, тренерка-педагогиня НУШ.
  3. Олена Ширкунова, учителька початкових класів Боярського академічного ліцею «Престиж», спеціалістка І категорії.
  4. Лариса Шрамко, учителька початкових класів вищої категорії, учитель-методист, заступниця директора з НВР ЗЗСО №12 СМР, регіональна тренерка та супервізорка НУШ.
  5. Ірина Цепова, кандидатка педагогічних наук, доцентка кафедри теорії і методики навчання філологічних дисциплін у початковій школі Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, авторка близько 100 робіт з методики навчання грамоти, співавторка підручників та посібників для 1–2 класів НУШ.
  6. Катерина Нізкодубова, вчителька початкових класів ТОВ Новопечерська школа-ліцей І-ІІІ рівнів, м.Київ, І категорія.
  7. Маргарита Сорока, учителька початкових класів Київського ліцею "Крила", вища категорія, старший вчитель, співавторка та тренерка освітніх програм з розвитку цифрових компетентностей.
Структура курсу
    • Методичний день 21.11.2024 00:00:00
    • Тестові завдання до вебінару: “Методичний день 21.11“ 01:00:00

Відгуки про курс

4.9

4.9
96 відгуків
  • 5 зірок89
  • 4 зірок7
  • 3 зірок0
  • 2 зірок0
  • 1 зірок0
  1. avatar
    Фалєєва Світлана Костянтинівна11.03.2025 у 14:50
    Дякую
    5

    Дякую

  2. avatar
    Довченко Наталя Вікторівна25.01.2025 у 13:07
    Чудово!
    5

    Дуже задоволена ,що отримала чудову інформацію!

  3. avatar
    Савченко Віра Іванівна11.01.2025 у 14:42
    Супер
    4

    Чудово

  4. avatar
    Сацька Аня Станіславівна08.01.2025 у 20:15
    Супер
    5

    Дуже пізнавально та корисно

  5. avatar
    Стефурак Марина Василівна04.01.2025 у 17:22
    Чудово!
    5

    Дякую за інформацію!

Швидка авторизація


[nextend_social_login]
Найближчі події

Немає подій

Оцініть враження від курсу!
Бомбезно
Бомбезно
13%
Круто
Круто
88%
Непогано
Непогано
0%
Таке
Таке
0%
Слабенько
Слабенько
0%
Жах
Жах
0%
>
Перейти до вмісту