logo st up

Всеукраїнська школа майстерності «Педагогічний стартап»

Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти» у партнерстві з видавництвом «Ранок» проводить всеукраїнську школу майстерності «Педагогічний стартап». Спікери школи – учасники всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024» в номінаціях «Географія», «Образотворче мистецтво», «Українська мова та література», «Фізика» – говоритимуть про сучасні тенденції викладання, нові підходи до навчання, поділяться лайфхаками, які зроблять освітній процес більш ефективним та цікавим для учнів.

Географія

Учасники конкурсу «Учитель року – 2024», будуть говорити про сучасний урок географії в Новій українській школі. Переможець конкурсу Роман Романчук продемонструє, як за допомогою картографічних онлайн-ресурсів візуалізувати інформацію на уроках фізичної географії, що допоможе учням аналізувати та інтерпретувати географічні дані. Лауреат конкурсу Роман Коляса розкаже, як розвивати teacher skills, використовуючи електронні сервіси та ресурси, та ознайомить з особливостями використання штучного інтелекту на уроках географії. Педагогічна ідея лауреата конкурсу Богдана Пічкура – це формування таких компетентностей, як уміння читати, запам’ятовувати, аналізувати, критично мислити та уміло використовувати свій час. Учитель зосередить увагу на активних методах навчання, інтерактивних вправах та компетентнісних завданнях. Юля Федорук говоритиме про переваги інтерактивного навчання на уроках географії. Вона покаже, як за 5 хвилин за допомогою додатка «Plikers» на телефоні актуалізувати набуті учнями знання, також продемонструє прийом «П’ять пальців» та ознайомить з перевагами застосування інтерактивних робочих аркушів. Надія Савицька розповість, як наповнити блог учителя географії цікавим та корисним матеріалом та за допомогою ігрових онлайн-сервісів зробити урок географії захоплюючим.

ped stup geo

Відкриття

16 жовтня

Вартість

Безкоштовно

Сертифікат

9 годин / 0,2 кред.

Практичні кейси

Реальні навички

Образотворче мистецтво

На секції «Образотворче мистецтво» учасники конкурсу «Учитель року – 2024» розкажуть, як зробити навчання персоніфікованим, цікавим, ефективним, а навчальний матеріал доступним для учнів, спрямованим на формування в них потреби у вивченні творів мистецтва. Переможець конкурсу Олена Петрище і член журі Галина Бучківська поділяться досвідом збереження традицій українського народного мистецтва. Ніна Смірнова, лауреат конкурсу, та фіналіст Костянтин Кравчук продемонструють практичне застосування онлайнових сервісів, інструментів для створення інтерактивних завдань, дієві способи використання штучного інтелекту, зокрема щодо пошуку та візуалізації ідей, генерації зображень у реальному часі, створення профілю штучного інтелект-БОТа. Галина Касянчук, лауреат конкурсу, розкаже, як будь-яку тему з програми образотворчого мистецтва можна розкривати у STEM-напрямку. Також вона поділиться секретами друкарства підручними засобами. Спікери говоритимуть, як сформувати в учнів компетентності, що необхідні для їхнього художньо-творчого самовираження; як використовувати метод «Переплутані ноти»; як за допомогою крейди і дошки провести крутий урок образотворчого мистецтва. Ви матимете можливість познайомитися з авторською інтерактивною та рухливою наочністю.

ped stup mist

Відкриття

25 жовтня

Вартість

Безкоштовно

Сертифікат

15 годин / 0,5 кред.

Авторські методики

Ексклюзивні матеріали

Українська мова та література

Спікери секції «Українська мова та література», учасники конкурсу «Учитель року – 2024», говоритимуть про сучасні тенденції викладання української мови та літератури, нові підходи до навчання, поділяться лайфхаками, які зроблять освітній процес більш ефективним та цікавим для учнів. Переможниця конкурсу Тетяна Ксьондзик запропонує досвід застосування методу шестикутного навчання, який дозволяє уникнути пасивного слухання та спонукає учнів до активної роботи, підвищує ефективність занять та навчає учнів самостійності. Лауреатка конкурсу Ольга Морокова ознайомить з основними аспектами івент-навчання, поділиться досвідом організації сучасного освітнього простору та перетворення навчання з рутини в задоволення. Оксана Логуш, лауреатка конкурсу, запропонує вправи для роботи з текстом, які допоможуть цей процес творчим і результативним. Як розвивати творчі здібності учнів, які педагогічні технології доцільно обрати і як зробити уроки словесності цікавими розповість Надія Григорчук. Разом з Любов’ю Уманською навчимося формувати в учнів естетичну культуру через інтерпретацію поетичних творів. Учителька розкаже про важливість символіки в поетичних творах та роль метафори в розвитку грамотності, а також порадить, як мотивувати учнів читати поезію. Під час майстерки Зоряни Косташ будемо досліджувати способи активізації діяльності учнів на уроках української мови та літератури. Тамара Уманська надасть поради щодо формування в учнів дослідницьких компетентностей на уроках української літератури та використання технології мінідослідження.

ped stup ukr

Відкриття

16 жовтня

Вартість

Безкоштовно

Сертифікат

9 годин / 0,2 кред.

Мовні тренінги

Практика мови

Фізика

Під час майстерок секції «Фізика» учасники конкурсу «Учитель року – 2024» запропонують вам алгоритм та інструменти подолання освітніх втрат, представлять способи виконання лабораторної роботи під час дистанційного навчання. Спікери також поділяться досвідом створення тестів на платформі «Всеосвіта» та використання ґуґл форм на уроках фізики. Переможець конкурсу Михайло Гунько розкаже, як мотивувати учнів, щоб вони досягли успіху у вивченні фізики. Учитель ознайомить з дієвими прийомами стимулювання інтересу до навчання у школярів, які зазнають труднощів в оволодінні фізикою. Він запропонує інтернет-сервіси, що дають можливість проводити віртуальні експерименти з фізики. Стеценко Віталій, лауреат конкурсу, зупиниться на причинах популярності STEM-освіти та на її засобах, а учасниця конкурсу Анциферова Олександра – на інтеграційному STEM-підході при вивченні фізики. Лауреат конкурсу Ярослав Федько говоритиме про використання віртуальних симуляцій та штучного інтелекту в освітньому процесі. Про організацію індивідуального навчання фізиці в закладі освіти з використанням платформи «Moodle» розкаже Владислав Шепельський. Як під час експерименту використати мобільний телефон і цифрові датчики продемонструє Колесникова Оксана. Ірина Погоріла поділиться досвідом організації фізичного експерименту в умовах змішаного навчання.

ped stup fiz

Відкриття

25 жовтня

Вартість

Безкоштовно

Сертифікат

15 годин / 0,5 кред.

Інтерактивне навчання

Віртуальні експерименти

>
Перейти до вмісту