5

12

26

Учителі отримають чітке розуміння можливостей інтеграції міжпредметної теми «ГастроГалактика: подорож у всесвіт смаку» у навчання англійської мови учнів 1-4 класів; …

Вільний 🆓

Учителі отримають чітке розуміння можливостей інтеграції міжпредметної теми «ГастроГалактика: подорож у всесвіт смаку» у навчання англійської мови учнів 1-4 класів; навчаться використовувати лексику, пов'язану з їжею, напоями та приготуванням страв, для розвитку комунікативних навичок, граматики та розширення словникового запасу учнів; дізнаються про різноманітні ігрові, творчі та інтерактивні активності, які зроблять вивчення англійської мови цікавим та змістовним у контексті дослідження кулінарних традицій різних «галактик смаку».

Спікерка:

Ірина Давидова, учителька англійської мови вищої категорії СПШ №32 СМР, лауреатка конкурсів «НУШ: методичні знахідки», «I bring the world into me classroom»; авторка статей для науково-практичних конференцій; наставниця учнів-переможців обласних, всеукраїнських та міжнародних конкурсів; спікерка ЦПРПП СМР та СОІППО.

Структура курсу
    • «ГастроГалактика: подорож у всесвіт смаку».1-4 клас. 00:00:00
    • Тестові завдання до вебінару: “«ГастроГалактика: подорож у всесвіт смаку». 1-4 клас.” 01:00:00

Відгуки про курс

5

5
12 відгуків
  • 5 зірок12
  • 4 зірок0
  • 3 зірок0
  • 2 зірок0
  • 1 зірок0
  1. avatar
    Кривчун Валентина Олександрівна15.05.2025 у 17:55
    Чудово
    5

    Дякую

  2. avatar
    Пінєгіна Наталія Володимирівна15.05.2025 у 01:44
    Дуже цікаво
    5

    Відмінно

  3. avatar
    Савич Людмила Павлівна14.05.2025 у 09:43
    супер
    5

    клас. дуже сподобалося

  4. avatar
    Спектор Ганна Михайлівна13.05.2025 у 18:22
    Цікаво!
    5

    Курс пізнавальний і корисний.

  5. avatar
    Андрієнко Аліна Юріївна13.05.2025 у 13:06
    👍👍👍👍👍👍
    5

    👏👏👏👏👏

Швидка авторизація


[nextend_social_login]
Найближчі події

Немає подій

Оцініть враження від курсу!
Бомбезно
Бомбезно
0%
Круто
Круто
0%
Непогано
Непогано
0%
Таке
Таке
0%
Слабенько
Слабенько
0%
Жах
Жах
0%
>
Перейти до вмісту