- Концепція програми, її особливості
- Виклики, які стоять перед вчителем історії та громадянської освіти за умов війни Росії проти України
- Концентричний підхід до вивчення історії
- Відповідність змісту навчання віковим особливостям учнів
- Особливості роботи вчителя за програмою «Україна і світ. Подорож крізь віки
Спікер: Марина Кафтан, експертка з питань змісту освіти Команди підтримки реформ НУШ
• Магістр історії, медіатренерка, голова ГО “Центр розвитку медіаосвіти «Медіана»”
• Співавторка Державного стандарту базової середньої освіти та модельної навчальної програми “Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти”
• Авторка понад 20 дитячих освітніх програм у НКМК “Мистецький арсенал”, журналістка та редакторка теле- й онлайн-новин
• Авторка книжки “Історія брехні” — підліткового нон-фікшну про історичні фейки (премія БараБуки “Краща підліткова нон-фікшн книжка”-2020)
" "Співавторки модельної навчальної програми «Україна і світ. Подорож крізь віки» для 7-9 класів розкажуть про те, чим програма відрізняється від звичного пост-радянського формату та як за нею працювати вчителю.
дякую
дякую
Дякую
Цікаво
цікаво