Учителі отримають розуміння сучасних методик діагностування знань учнів початкових класів з української мови; навчаться розробляти ефективні діагностувальні роботи, які не лише точно вимірюють рівень засвоєння матеріалу, але й стимулюють інтерес до навчання; дізнаються про практичні інструменти та стратегії для аналізу результатів діагностування та їх використання для подальшої оптимізації навчального процесу.
Спікери:
Тетяна Семижонова, методистка видавництва «Ранок».
Марина Кропельницька, учителька початкових класів Полонського ліцею №3 імені М.Свінціцького, вчитель-методист, спікерка вебінарів та тренінгів.
Олена Сєдакова, учителька початкових класів початкової школи №334 Дарницького району м.Києва, вчитель-методист.
Дякую!
Чудово,дякую
Дякую за сучасні методики діагностування знань учнів початкових класів з української мови
Дуже задоволена навчанням.
дякую