5

53

117

Вчителі дізнаються, як ефективно підвищити мотивацію учнів до вивчення німецької мови за допомогою таких дієвих інструментів як дидактичні ігри, цікаві …

За кодом 🔑️

   Доступно авторизованим

Вчителі дізнаються, як ефективно підвищити мотивацію учнів до вивчення німецької мови за допомогою таких дієвих інструментів як дидактичні ігри, цікаві завдання (загадки, вірші, прислів’я, анкети тощо) та інтерактивні вправи, ознайомляться детальніше з Освітньою платформою іЗЗі.

Спікер:

Козак Ольга Іванівна, методистка з німецької мови

Програма: Дієві інструменти підвищення мотивації учнів до вивчення німецької мови
1 файл(и)   384.75 KB   232
Структура курсу
    • Дієві інструменти підвищення мотивації учнів до вивчення німецької мови 00:00:00
    • Тестові завдання до вебінару ” Дієві інструменти підвищення мотивації учнів до вивчення німецької мови” 01:00:00

Відгуки про курс

5

5
53 відгуків
  • 5 зірок52
  • 4 зірок1
  • 3 зірок0
  • 2 зірок0
  • 1 зірок0
  1. avatar
    Козак Олена Сергіївна30.10.2024 у 23:08
    Задоволення
    5

    Щиро дякую за можливість побувати на Вашому вебінарі.

  2. avatar
    Осадча Світлана Іванівна30.10.2024 у 20:36
    Super!
    5

    Курс актуальний і інформативний!

  3. avatar
    Тетяна Прищепа29.10.2024 у 18:55
    Щиро дякую за цікавий вебінар
    5

    Було пізнавально та корисно

  4. avatar
    Валентина Нєдова29.10.2024 у 17:36
    Чудово
    5

    Цікаво, повчально і досягаємо. Все дуже доступно.

  5. avatar
    Ромашок Надія Олександрівна29.10.2024 у 16:49
    Сподобалось!
    5

    Курс надав багато корисних ідей та практичних інструментів для підвищення мотивації учнів до вивчення німецької мови. Матеріал поданий цікаво та зрозуміло, а приклади та методи можна легко застосувати на практиці.

Будь ласка сформуйте свій запит. Обов'язково заповніть всі поля. 

Швидка авторизація


[nextend_social_login]
Найближчі події

Немає подій

Оцініть враження від курсу!
Бомбезно
Бомбезно
10%
Круто
Круто
80%
Непогано
Непогано
10%
Таке
Таке
0%
Слабенько
Слабенько
0%
Жах
Жах
0%
>
Перейти до вмісту