375
2042
Дізнаєтесь як використовувати цифрові технології та ресурси для поліпшення навчального процесу. Ви навчитеся створювати цифрові матеріали, використовувати інтерактивні ресурси та покращувати спілкування з учнями та батьками за допомогою електронних засобів комунікації.
- педагогічні працівники закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти (далі - слухачі).
- дистанційна.
- цифровізація суспільства та освіти;
- цифрові технології для професійного розвитку, комунікації та співпраці;
- електронні (цифрові) освітні ресурси; використання інформаційно-комунікаційних технологій у освітньому процесі;
- інформаційна та кібернетична безпека в інформаційному суспільстві та цифровому освітньому середовищі;
- цифрові сервіси для навчання, оцінювання результатів навчання здобувачів освіти та підвищення їхньої цифрової компетентності.
- Програма реалізує навчання двох з п’яти модулів, визначених Типовою Програмою, а саме “ Освіта в цифровому світі” та “Електронні (цифрові) освітні ресурси”.
- Узагальнені очікувані результати навчання за Типовою програмою відображають загальні характеристики етапів набуття цифрової компетентності слухача/слухачки після опанування в цілому.
- Теоретична складова Типової програми може реалізовуватися через відеолекції/вебінари/відеоконференції тощо.
- Практична складова - через навчальні тренінги/семінари/майстер-класи тощо.
-
- Вступна інформація для проходження курсу 00:00:00
- Форум курсу: Електронні (цифрові) освітні ресурси: 00:00:00
-
- ТЕМА 1.1. Цифрове освітнє середовище закладу освіти 00:00:00
- Цифрове освітнє середовище закладу освіти: вступ 00:00:00
- Організація освітнього процесу за допомогою електронних освітніх платформ 00:00:00
- ТЕМА 1.2. Безпека в цифровому суспільстві та в освітньому середовищі 00:00:00
- Відповідальна та безпечна поведінка в цифровому просторі 00:00:00
- Небезпека в цифровому просторі 00:00:00
- Онлайн-злочини в цифровому суспільстві та запобігання їм 00:00:00
- ТЕМА 2.1. Створення та модифікація електронних (цифрових) освітніх ресурсів. 00:00:00
- Академічна доброчесність під час створення та модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів 00:00:00
- Створення та модифікація електронних (цифрових) освітніх ресурсів 00:00:00
- Створення та модифікація електронних (цифрових) освітніх ресурсів. Genial.ly 00:00:00
- ТЕМА 2.2. Використання електронних підручників та посібників з курсів із предмета(ів)/інтегрованих курсів, що викладає педагогічний працівник. Платформа IZZI 00:00:00
- Використання електронних підручників та посібників в 1-5 класах НУШ 00:00:00
- Типи навчальних завдань в електронних підручниках на платформі Іззі 00:00:00
- ТЕМА 2.3 Захист електронних (цифрових) освітніх ресурсів із предмета(ів)/інтегрованих курсів, що викладає педагогічний працівник 00:00:00
- ТЕМА 2.4 Індивідуалізація навчання та диференціація 00:00:00
- Індивідуалізація: принципи і методи навчання 00:00:00
- Диференціація: принципи і методи навчання 00:00:00
Відгуки про курс
4.9
- 5 зірок343
- 4 зірок23
- 3 зірок6
- 2 зірок1
- 1 зірок2
Швидка авторизація
[nextend_social_login]
Галузь освіти
Усі
громадянська та історична
інклюзія
інформатична
математична
мистецька
мовно-літературна
Початкова школа
природнича
соціальна і здоров’язбережувальна
технологічна
фізичної культури

Деталі події
Під час вебінару учасники дізнаються, як цифрові технології можуть стати ефективним інструментом підтримки й активізації навчального процесу на уроках математики. Буде представлено практичне використання графічних
Деталі події
Під час вебінару учасники дізнаються, як цифрові технології можуть стати ефективним інструментом підтримки й активізації навчального процесу на уроках математики. Буде представлено практичне використання графічних калькуляторів Desmos і GeoGebra для візуалізації математичних понять та розв’язування задач. Також розглянемо функціонал онлайн-дошки CleverMaths, її переваги та обмеження у порівнянні з іншими інструментами.
Спікери:
- Надія Торбін, учителька фізики та астрономії опорного навчального закладу «Щасливський навчально-виховний комплекс «ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок» Пристоличної сільської ради Київської області, вчителька вищої категорії, вчитель методист.
- Людмила Безперстова, учителька фізики та математики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 імені В.О.Нижниченка Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області, вчителька вищої категорії, вчитель методист.
Час
(середа) 16:00 - 17:00(GMT+03:00)
Дуже прекрасний курс
Супер, дякую
Дякую!
Цікавий курс
Дякую