Як пояснити восьмикласнику, що таке біт і байт — і зробити це захопливо? Як показати учням, що комп’ютер не просто "чарівна скринька", а система зі складною логікою роботи та цікавою історією? У цьому модулі ви знайдете відповіді на ці запитання. Ми разом проаналізуємо підходи до викладання розділу “Кодування даних та апаратне забезпечення”, запропонуємо наочні приклади й методичні прийоми для сучасного уроку. Модуль стане вашим практичним помічником у підготовці до занять, джерелом нових ідей для викладання інформатики.
У цьому модулі ви ознайомитеся з особливостями викладання тем першого розділу підручника інформатики для 8 класу НУШ (автори: Бондаренко О. О., Ластовецький В. В., Пилипчук О. П., Шестопалов Є. А.). Розглянемо ключові поняття, пов’язані з кодуванням та декодуванням повідомлень, принципом двійкового подання даних, а також методами кодування графічної інформації. Окрему увагу приділимо вивченню архітектури комп’ютера та історичним аспектам опрацювання інформаційних об’єктів. Матеріали модуля допоможуть глибше зрозуміти зміст тем і відшукати ефективні підходи до їх викладання у шкільному курсі інформатики.
Також розглянемо можливості, які надає платформа іЗЗі для вивчення інформатики у 8 класі.
Спікери:
Олександр Пилипчук, співавтор підручників та модельної навчальної програми з інформатики, учитель інформатики Теофіпольського ліцею № 3 Теофіпольської селищної ради, Хмельницької області, учитель-методист.
Олеся Дадонова, методистка видавництва «Ранок».