15 годин
Інноваційний характер розвитку післядипломної освіти, необхідність підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників обумовлюють потреби у модернізації навчально-методичної роботи з педагогами, а саме: надання їй динамічності, гнучкості, мобільності, особистісно-орієнтованої спрямованості, варіативності у змісті, формах, методах, технологіях.
Навчання предметів «Трудове навчання» і «Технології» спрямоване на досягнення мети загальної середньої освіти щодо розвитку і соціалізації особистості учнів, формування у них національної самосвідомості, загальної культури, світоглядних орієнтирів, екологічного стилю мислення і поведінки, творчих здібностей, дослідницьких і життєзабезпечувальних навичок, здатності до саморозвитку й самонавчання в умовах глобальних змін і викликів.
Навчальні предмети «Трудове навчання» і «Технології» вивчаються на підставі діючого законодавства та входять до інваріантної складової Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ-III ступенів.
Метою навчальних предметів «Трудове навчання» і «Технології» є формування в учнів ключових і предметних компетентностей, які покликані наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів та природних здібностей, формування в учнівської молоді життєво необхідних знань, умінь і навичок. Шляхами реалізації вказаної мети є залучення учнів на уроках трудового навчання до проєктної діяльності як провідного засобу розвитку і навчання учнів, формування у них здатності до самостійного навчання, оволодіння засобами сучасних технологій, умінь конструювати власний процес пізнання і на практиці реалізувати заплановане; запровадження компетентнісного підходу у освітній процес загальноосвітньої школи на основі ключових компетентностей як результату навчання.