4.9

127

310

Мета: 1. Збагатити арсенал методичними прийомами для розвитку мовленнєвих та інших компетенцій учнів, отримати практичні поради щодо планування та проведення …

Вільний 🆓

Мета:

1. Збагатити арсенал методичними прийомами для розвитку мовленнєвих та інших компетенцій учнів, отримати практичні поради щодо планування та проведення інтегрованих уроків.

2. Ознайомитися з різними методами вивчення множення, зробити процес вивчення множення цікавим та доступним для учнів.

3. Навчити учнів обчислювати площу та периметр геометричних фігур, отримати практичні завдання та вправи для закріплення знань про площу та периметр.

4. Ознайомитися з методами розвитку емоційного інтелекту у дітей, навчити дитину розпізнавати свої емоції та розуміти їх причини.

5. Навчитися використовувати рефлексію для покращення навчального процесу, опанувати методи надання учням якісного зворотного зв'язку на уроці.

6. Опанувати можливостями онлайн-дошки Canva, навчитися створювати цікавий та інтерактивний урок української мови на Canva.

7. Опанувати методи навчання учнів основам програмування та алгоритмічного мислення.

Зміст:

1. Методика проведення інтегрованих уроків навчання грамоти в післябукварному періоді (на прикладі теми “Вони писали для тебе”).

2. Введення поняття «множення», особливості ознайомлення другокласників з арифметичною дією множення.

3. Розширення понять «периметр» і «площа» у 4 класі, ознайомлення зі способами знаходження периметра і площі геометричних фігур, застосування отриманих знань на практиці, висвітлення теми на освітній платформі «ІЗЗІ»

4. Навчання дітей розпізнавати та регулювати свої емоції, ознайомлення зі способами керувати ними.

5. Рекомендації по використанню перевірених стратегій рефлексії та якісного зворотного зв'язку для покращення результатів навчання, що допоможуть зробити уроки більш цікавими та ефективними.

6. Ознайомлення з функціями дошки Canva для створення інтерактивних вікторин для уроків, організації спілкування та співпраці між учнями, особливостями проведенняї уроків з використанням віртуальної дошки.

7. Розуміння поняття «алгоритм програмування», типи та структури алгоритмів, особливості мови програмування Scratch 3.0, принципів анімації та створення анімованих об'єктів.

Спікери

  • Спікер 1: Ірина Цепова.
  • Спікер 2: Юлія Матрос.
  • Спікер 3: Лідія Хоршунова.
  • Спікер 4: Тетяна Водолазська.
  • Спікер 5: Катерина Козлова.
  • Спікер 6: Катерина Нізкодубова.
  • Спікер 7: Ірина Табарчук.
Програма: Методичний день 04.04
1 файл(и)   0.00 KB   114
Структура курсу
    • Методичний день 04.04 00:00:00
    • Тестові завдання до вебінару “Методичний день 04.04” 01:00:00

Відгуки про курс

4.9

4.9
127 відгуків
  • 5 зірок118
  • 4 зірок7
  • 3 зірок2
  • 2 зірок0
  • 1 зірок0
  1. avatar
    Кравцова Аліна Олександрівна08.01.2025 у 15:42
    Супер
    5

    Дякую

  2. avatar
    Булат Марина Михайлівна07.01.2025 у 21:05
    Клас!!!!!!
    4

    Просто, Доступно, Корисно.

  3. avatar
    Стефурак Марина Василівна05.01.2025 у 15:35
    Cупер!
    5

    Дякую!

  4. avatar
    Орислава Гнатик19.12.2024 у 14:10
    Класно
    5

    Дуже цікавий курс

  5. avatar
    Бойко Яна Сергіївна06.12.2024 у 21:24
    Супер
    5

    Цікаво

Швидка авторизація


[nextend_social_login]
Найближчі події

Немає подій

Оцініть враження від курсу!
Бомбезно
Бомбезно
0%
Круто
Круто
0%
Непогано
Непогано
0%
Таке
Таке
0%
Слабенько
Слабенько
0%
Жах
Жах
0%
>
Перейти до вмісту