15 годин
Одним із завдань Нової української школи є спрямованість учителя на розкриття та розвиток здібностей, талантів і можливостей кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками. Тому школа потребує нового вчителя, який зможе стати агентом змін, успішним фахівцем, який вирішить питання якості освіти, комунікації з дітьми тощо. У зв’язку з цим варто говорити про нову роль учителя: учителя коуча, фасилітатора, модератора в індивідуальний освітній траєкторії дитини. Це і спонукало розробку тематичного спецкурсу «Нова українська школа: особливості роботи вчителя».
Програму тематичного спецкурсу розроблено відповідно до Закону України «Про освіту» (зі змінами), Закону України «Про повну загальну середню освіту» (зі змінами), Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників (зі змінами), Національної рамки кваліфікацій (зі змінами), Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», Професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти» (далі – Професійний стандарт вчителя ЗЗСО) та на основі науково-обґрунтованих підходів до навчання дорослих.
Метою тематичного спецкурсу є оновлення, доповнення, розширення, розвиток знань, умінь і компетентностей педагогічних працівників щодо здійснення професійної діяльності відповідно до Концепції «Нова українська школа» та Професійного стандарту вчителя ЗЗСО.