1
30 годин Актуальність. Одним із пріоритетних напрямів освітньої політики України є реалізація права кожної дитини, у тому числі – дитини …
30 годин
Актуальність. Одним із пріоритетних напрямів освітньої політики України є реалізація права кожної дитини, у тому числі – дитини з особливими освітніми потребами, на отримання якісних освітніх послуг за місцем проживання.
Нова українська школа працює на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти. У рамках цієї моделі школа максимально враховує права дитини, її здібності, потреби та інтереси, на практиці реалізуючи принцип дитиноцентризму. Педагогам необхідно усвідомити, що результати навчання суттєво покращують такі засоби персоналізації навчального досвіду, як робота за індивідуальними планами та індивідуальними освітніми траєкторіями. Під час навчання необхідно враховувати вікові особливості фізичного та психічного розвитку дітей, їх особливі освітні потреби, індивідуальні можливості, здібності, сильні сторони, прагнення та інтереси.
Програму тематичного спецкурсу «Орієнтація на потреби учня в умовах інклюзивної освіти» складено з урахуванням положень Закону України «Про освіту» (зі змінами), Закону України «Про повну загальну середню освіту» (зі змінами), Порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах (зі змінами), Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами (зі змінами), Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.
Метою програми тематичного спецкурсу є розвиток теоретичних і практичних знань, умінь і компетентностей педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо забезпечення особистісно орієнтованого спрямування освітнього процесу в інклюзивному класі відповідно до основних напрямів державної освітньої політики, запитів громадянського суспільства та потреб споживачів освітніх послуг.
-
- Програма курсу 00:00:00
- Робочий навчально-тематичний план 00:00:00
-
- Концептуальні засади реформування освіти в Україні 00:00:00
- Інклюзивне навчання в умовах Нової української школи 00:00:00
- Організація інклюзивного навчання в ЗЗСО: нормативні засади 00:00:00
- Інклюзивні цінності в освітньому середовищі НУШ 00:00:00
- Формування індивідуальної освітньої траєкторії учня з ООП 00:00:00
- Інклюзивна компетентність учителя 00:00:00
- Здоров’язбережувальна компетентність 00:00:00
- Технології інклюзивної освіти в роботі педагога 00:00:00
- Урок в інклюзивному класі 00:00:00
- Арт-методи в навчанні дітей з ООП: розвиток здібностей, розширення можливостей, гармонізація особистості, соціалізація 00:00:00
- Використання цифрових технологій в навчанні дітей з ООП 00:00:00
- Збереження здоров’я учнів під час роботи з цифровими пристроями 00:00:00
- Емоційний інтелект учителя формування позитивної взаємодії в освітньому середовищі 00:00:00
- Компетентність педагогічного партнерства 00:00:00
- Професійний стандарт учителя – орієнтир власного професійного розвитку 00:00:00
- Тестові завдання до курсу “Орієнтація на потреби учня в умовах інклюзивної освіти (30 годин)” 01:00:00
Швидка авторизація
[nextend_social_login]
Галузь освіти
Усі
громадянська та історична
інклюзія
інформатична
математична
мистецька
мовно-літературна
Початкова школа
природнича
соціальна і здоров’язбережувальна
технологічна
фізичної культури
Немає подій