4.9

76

151

На секції «Фізика» конкурсу «Учитель року – 2024» обговорюватимуться методи подолання освітніх втрат, дистанційне проведення лабораторних робіт, створення тестів та використання інтернет-ресурсів для віртуальних експериментів. Спікери поділяться досвідом використання STEM-підходів, цифрових інструментів, віртуальних симуляцій та штучного інтелекту в освітньому процесі. Також обговорюватиметься організація індивідуального навчання на платформі Moodle і практичні вправи з використанням мобільних пристроїв та цифрових датчиків.

Вільний 🆓

Під час майстерок секції «Фізика» учасники конкурсу «Учитель року – 2024» запропонують вам алгоритм та інструменти подолання освітніх втрат, представлять способи виконання лабораторної роботи під час дистанційного навчання. Спікери також поділяться досвідом створення тестів на платформі «Всеосвіта» та використання ґуґл форм на уроках фізики. Переможець конкурсу Михайло Гунько розкаже, як мотивувати учнів, щоб вони досягли успіху у вивченні фізики. Учитель ознайомить з дієвими прийомами стимулювання інтересу до навчання у школярів, які зазнають труднощів в оволодінні фізикою. Він запропонує інтернет-сервіси, що дають можливість проводити віртуальні експерименти з фізики. Стеценко Віталій, лауреат конкурсу, зупиниться на причинах популярності STEM-освіти та на її засобах, а учасниця конкурсу Анциферова Олександра – на інтеграційному STEM-підході при вивченні фізики. Лауреат конкурсу Ярослав Федько говоритиме про використання віртуальних симуляцій та штучного інтелекту в освітньому процесі. Про організацію індивідуального навчання фізиці в закладі освіти з використанням платформи «Moodle» розкаже Владислав Шепельський. Як під час експерименту використати мобільний телефон і цифрові датчики продемонструє Колесникова Оксана. Ірина Погоріла поділиться досвідом організації фізичного експерименту в умовах змішаного навчання.

Спікери: 

Олена Артеменко - начальник відділу організації масових заходів та інформаційно-аналітичної роботи Державної наукової установи «Інститут модернізації змісту освіти»
Михайло Гунько - вчитель фізики Опорного закладу «Брусницький заклад загальної середньої освіти І–ІІІ ступенів ім. І. Миколайчука» Брусницької сільської ради Вижницького району Чернівецької області, заслужений вчитель України, переможець всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»
Віталій Стеценко - вчитель фізики Славутицького ліцею Славутицької міської ради Вишгородського району Київської області, лауреат всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»
Ярослав Федько - вчитель фізики Комунального закладу освіти «Навчально-виховне об’єднання № 136 «класична гімназія ім. Кирила і Мефодія – початкова школа – дошкільний навчальний заклад – валеологічний центр» Дніпровської міської ради, лауреат всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»
Оксана Колесникова - вчитель фізики Комунального закладу «Рішельєвський науковий ліцей», фіналіст всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»
Ірина Погоріла - вчитель фізики комунального закладу «Харківський ліцей № 6 Харківської міської ради», фіналіст всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»
Ольга Резник - вчитель фізики Комунальної організації (установи, закладу) «Шосткинська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 7 Шосткинської міської ради Сумської області», учасник всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»
Олександра Анциферова - вчитель фізики Уманської гімназії № 11 Уманської міської ради Черкаської області, учасник всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»
Владислав Шепельський - заступник директора з навчально-виховної роботи Гімназії № 315 з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва, фіналіст всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»
Володимир Ободянський - вчитель фізики Шепетівського навчально-виховного комплексу № 1 у складі: «Загальноосвітня школа І–ІІ ступенів та ліцей ім. Героя України М. Дзявульського» Хмельницької області, фіналіст всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»
Наталія Гавриленко - вчитель фізики Носівського ліцею № 1 Носівської міської ради Чернігівської області, фіналіст всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2024»

Структура курсу
    • Педагогічний стартап-2024. Номінація «Фізика» / Частина 1 00:00:00
    • Педагогічний стартап-2024. Номінація «Фізика» / Частина 2 00:00:00
    • Педагогічний стартап-2024. Номінація «Фізика» / Частина 3 00:00:00
    • Тестові завдання до курсу: “Педагогічний стартап / Фізика“ 01:00:00

Відгуки про курс

4.9

4.9
76 відгуків
  • 5 зірок72
  • 4 зірок4
  • 3 зірок0
  • 2 зірок0
  • 1 зірок0
  1. avatar
    Капля Людмила Миколаївна11.04.2025 у 11:47
    сподобалося
    5

    дякую

  2. avatar
    Шипиленко Наталія Юріївна01.04.2025 у 15:10
    ЧУДОВО
    5

    СУПЕР

  3. avatar
    Мазур Вероніка Григорівна30.03.2025 у 10:01
    Дякую за змістовний курс!
    5

    Різноманінтний і змістовний курс з практичними порадами

  4. avatar
    Шиманська Зоряна Ігорівна24.03.2025 у 21:50
    Прекрасно викладений матеріал
    5

    Дякую за курс

  5. avatar
    Захарчук Людмила Володимирівна24.03.2025 у 21:09
    Було цікаво.
    5

    Дякую!

Швидка авторизація


[nextend_social_login]
Найближчі події

Немає подій

Оцініть враження від курсу!
Бомбезно
Бомбезно
0%
Круто
Круто
0%
Непогано
Непогано
100%
Таке
Таке
0%
Слабенько
Слабенько
0%
Жах
Жах
0%
>
Перейти до вмісту