4.9

8

51

Учителі отримають практичні інструменти для впровадження STEM-підходу в початковій школі через міжпредметний проєкт “Майстерня весняних традицій”; навчаться інтегрувати знання з …

Вільний 🆓

Учителі отримають практичні інструменти для впровадження STEM-підходу в початковій школі через міжпредметний проєкт "Майстерня весняних традицій"; навчаться інтегрувати знання з різних предметів для дослідження та відтворення весняних традицій; дізнаються про конкретні етапи проєкту, варіанти завдань.

Спікерка:

Наталія Митрофанова, учителька початкових класів Лисичанського ліцею №14 Сєвєродонецького району Луганської області. вища категорія, “старший вчитель”, переможиця обласного конкурсу  “Учитель року 2023” , увійшла у 10 кращих на Всеукраїнському турі.

Структура курсу
    • STEM – проєкт «Майстерня весняних традицій» (3-4 класи, з НМК Т.Рубля, Т.Щеглова, І.Мед) 00:00:00
    • Тестові завдання до вебінару: “STEM – проєкт «Майстерня весняних традицій» (3-4 класи, з НМК Т.Рубля, Т.Щеглова, І.Мед)” 01:00:00

Відгуки про курс

4.9

4.9
8 відгуків
  • 5 зірок7
  • 4 зірок1
  • 3 зірок0
  • 2 зірок0
  • 1 зірок0
  1. avatar
    Тетяна Літвінова29.04.2025 у 11:48
    супер
    5

    було цікаво та корисно

  2. avatar
    Дробязко Людмила Анатоліївна29.04.2025 у 11:00
    Добре!
    4

    Дякую за працю!

  3. avatar
    Михайленко Ольга Анатоліївна28.04.2025 у 18:42
    натхнення
    5

    ройшовши цей курс, я отримала не лише знання, а й безцінний заряд мотивації для подальшого професійного розвитку. Матеріал поданий цікаво і доступно, багато інтерактивних завдань та практичних прикладів.

  4. 662f5d49aff2e bpthumb
    Паламарчук Тетяна Миколаївна27.04.2025 у 19:43
    Цікаво
    5

    Дякую

  5. avatar
    Антонова Анжеліка Валеріївна23.04.2025 у 23:23
    Як завжди, лекторка на висоті!
    5

    Супер!

Швидка авторизація


[nextend_social_login]
Найближчі події

Немає подій

Оцініть враження від курсу!
Бомбезно
Бомбезно
0%
Круто
Круто
0%
Непогано
Непогано
0%
Таке
Таке
0%
Слабенько
Слабенько
0%
Жах
Жах
0%
>
Перейти до вмісту