4.9

121

277

Під час вебінару вчителі ознайомляться з основними підходами до викладання теми “Опрацювання текстових даних” у НУШ, ефективними способами візуалізації тексту …

Вільний 🆓

Під час вебінару вчителі ознайомляться з основними підходами до викладання теми "Опрацювання текстових даних" у НУШ, ефективними способами візуалізації тексту в навчальних матеріалах, дизайнерськими прийомами створення дидактичних матеріалів, а також із сучасними цифровими інструментами для роботи з текстом та його оформлення

Спікерка:

Олеся Дадонова, методистка з інформатики та технологій видавництва "Ранок"

Структура курсу
    • Текст та дизайн у навчанні: від базових навичок до креативних рішень 00:00:00
    • Тестові завдання до вебінару: “Текст та дизайн у навчанні: від базових навичок до креативних рішень” 01:00:00

Відгуки про курс

4.9

4.9
121 відгуків
  • 5 зірок111
  • 4 зірок8
  • 3 зірок2
  • 2 зірок0
  • 1 зірок0
  1. avatar
    Солощенко Олена Серіївна09.05.2025 у 08:52
    добре
    5

    добре

  2. avatar
    Божкевич Олександр Петрович08.05.2025 у 14:52
    ;-))
    5

    Круто

  3. avatar
    Огнєва Ірина Миколаївна08.05.2025 у 09:10
    дякую
    5

    Дякую, за цікавий доствід

  4. avatar
    Яценко Ірина Григорівна06.05.2025 у 14:19
    Чудово!
    5

    Дякую за курс. було цікаво дізнатись про стиль оформлення документів.

  5. avatar
    Мальченко Леонід Леонідович05.05.2025 у 09:48
    Дякуємо
    5

    Дякуємо

Швидка авторизація


[nextend_social_login]
Найближчі події

Цифрові суперсили вчителя фізики: швидко, цікаво, персоналізовано14Трав16:0017:0016:00 - 17:00(GMT+03:00) Галузь освітиприроднича

Проєктна діяльність як засіб формування мовної компетентності в учнів15Трав17:0018:0017:00 - 18:00(GMT+03:00) Галузь освітимовно-літературна

Інтерактивні технології на уроках: секрети успішного застосування15Трав18:0019:0018:00 - 19:00(GMT+03:00) Галузь освітитехнологічна

Оцініть враження від курсу!
Бомбезно
Бомбезно
38%
Круто
Круто
50%
Непогано
Непогано
13%
Таке
Таке
0%
Слабенько
Слабенько
0%
Жах
Жах
0%
>
Перейти до вмісту