4.9

76

139

Будуть розглянені хмарні сервіси, що дозволять створювати онлайн-презентації з нелінійною структурою та адаптивним дизайном, надані корисні поради по використанню нейромережі …

Вільний 🆓

Будуть розглянені хмарні сервіси, що дозволять створювати онлайн-презентації з нелінійною структурою та адаптивним дизайном, надані корисні поради по використанню нейромережі «SUNU» на уроках мистецтва. Учасники оволодіють навичками роботи зі ШІ,що допоможуть персононалізувати навчання та розвинути творчі здібності учнів.

Спікер:

Ірина Ситник, учитель мистецтва, музичного мистецтва ЗЗСО №13 СМР, керівник вокального ансамблю «Краплинки», вища категорія, старший учитель, Відмінник освіти України, заступник директора з виховної роботи, фіналіст премії «Ранкові зорі-2024».

Програма: Використання ШІ та цифрових технологій на уроках мистецтва в початковій школі
1 файл(и)   300.12 KB   3
Структура курсу
    • Використання ШІ та цифрових технологій на уроках мистецтва в початковій школі. 00:00:00
    • Тестові завдання до вебінару: “Використання ШІ та цифрових технологій на уроках мистецтва в початковій школі.“ 01:00:00

Відгуки про курс

4.9

4.9
76 відгуків
  • 5 зірок70
  • 4 зірок5
  • 3 зірок1
  • 2 зірок0
  • 1 зірок0
  1. avatar
    Кирпичко Лідія Віталіївна22.04.2025 у 21:06
    Чудово!
    5

    Цікаво!

  2. avatar
    Гава Людмила Анатоліївна11.04.2025 у 18:33
    дякую
    5

    цікаво

  3. avatar
    Дем'янюк Петро Михайлович01.04.2025 у 18:18
    Цікавий
    5

    Повчальний

  4. avatar
    Кошельник Діана Олександрівна21.03.2025 у 16:00
    Чудовий тест
    5

    🥰🥰🥰

  5. avatar
    Чухій Світлана Василівна20.03.2025 у 19:44
    *****
    5

    Дякую!

Швидка авторизація


[nextend_social_login]
Найближчі події

Інтерактивні та практикоорієнтовані підходи при викладанні теми «Раціональні рівняння»29Квіт15:0016:0015:00 - 16:00(GMT+03:00) Галузь освітиматематична

Оцініть враження від курсу!
Бомбезно
Бомбезно
80%
Круто
Круто
0%
Непогано
Непогано
0%
Таке
Таке
0%
Слабенько
Слабенько
0%
Жах
Жах
20%
>
Перейти до вмісту