Головна Форуми Форуми курсів Електронні (цифрові) освітні ресурси 2.1.1 Академічна доброчесність під час створення та модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів

2.1.1 Академічна доброчесність під час створення та модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів

Перегляд 15 повідомлень - з 46 по 60 (всього 79)
  • Автор
    Записи
  • #16296

    <p><sub>Створити неформальне об’єднання де розповідають, що таке самоплагіат, плагіат.</sub></p>
    <p>Використання аторських завдань для перевірки знань.</p>
    <p>Профілактичні бесіди щодо списування.</p>

    #16312

    <p>1. Етика викладачів:<br />
    Викладачі мають продемонструвати високу етичну поведінку і бути прикладом академічної доброчесності<br />
    Створіть культуру взаємопов’язань між студентами та викладачами, щоб уникнути спокуси запису чи інших форм<br />
    2. Підтримка самостійності:<br />
    Заохочуйте самостійну роботу, створюючи завдання, які вимагають критичного мислення та індивідуальних відповідей.<br />
    Використовуйте різні форми оцінювання (усні іспити, проекти, групові роботи), що розширюють можливості плагі<br />
    3. Справедливе оцінювання:<br />
    Забезпечте об’єктивне та справедливе оцінювання робіт студентів. Часто нечесність виникає через відчуття несправедливості чи негативний тиск.</p>

    #16322

    <p>Пам’ятка на кшталт “Кодекс доброчесності у навчанні”</p>
    <p> </p>
    <p>1. Виконувати самостійно навчальні роботи, завдання поточного та підсумкового контролю.</p>
    <p>2. Утримуватися від підказок іншим, уникати списування та копіювання.</p>
    <p>3. Надавати вчителям достовірну інформацію про результати навчальної діяльності.</p>
    <p>Шановні здобувачі освіти!</p>
    <p>Дотримуйтесь доброчесності при виконанні завдань на визначення рівня знань з навчальних дисциплін!</p>
    <p>Заздалегідь дякую!</p>
    <p>?  Важливо: чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність та відвага.</p>

    #16325

    Пам’ятка на кшталт “Кодекс доброчесності у навчанні”

    1. Виконувати самостійно навчальні роботи, завдання поточного та підсумкового контролю.
    2. Утримуватися від підказок іншим, уникати списування та копіювання.
    3. Надавати вчителям достовірну інформацію про результати навчальної діяльності.
    Шановні здобувачі освіти!
    Дотримуйтесь доброчесності при виконанні завдань на визначення рівня знань з навчальних дисциплін!
    Заздалегідь дякую!
    ? Важливо: чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність та відвага.

    #16527

    <p>Кілька порад для попередження прояву академічної недоброчесності у середовищі закладу освіти:</p>

    • поважай працю свою і працю свого отчення;
    • не списуй! Скористайся допомогою ближнього свого;
    • використовуючи працю іншого завжди вказуй автора або джерело;
    • будь справедливим;
    • дотримуйся норм законодавства про авторське право і суміжні права;
    • будь відповідальним та чесним.
    #16573

    1Виховання академічної доброчесності.
    2Дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права

    #16581

    <p>        Попередження академічної недоброчесності у середовищі закладу освіти :</p>
    <p>       – чесно та відповідально виконувати навчальні завдання;</p>
    <p>        – зазначати джерела використаної інформації;</p>
    <p>         – дотримуватись норм законодавчої бази стосовно авторських прав.</p>

    #16653

    Чесність, довіра, справедливість, повагу, відповідальність й мужність основна місія вчителя у виховпнні дітей. Саме ці риси є запорукою дотримання академічної доброчесності. Також індивідуальні завдання, що унеможливлюють списування, викрадання чужих ідей

    #16656

    Сприяння створенню психологічного позитивного клімату в закладі освіти

    #16663

    1. Вказувати джерела використаної інформації при створенні уроків, презентацій та проєктів
    2. Уникати списувань з гдз
    3. Уникати списувань домашніх завдань

    #16677
    1. Необхідно постійно роз’яснювати учням важливість чесного навчання, критичного мислення та особистої відповідальності перед собою і суспільством. Учні мають знати, які дії вважаються недоброчесними і яка відповідальність передбачена за порушення.<br />
      2.  Для попередження плагіату можна використовувати спеціальні програми для перевірки унікальності текстів. Крім того, варто впроваджувати інноваційні форми оцінювання, які ускладнюють можливість обману, наприклад, інтерактивні тести або усні презентації.
    #16687

    Дякую за навчання.

    #16690

    Dasha Bondar
    Учасник

    <p>1)Поважати честь і гідність інших осіб, навіть, якщо їх погляди відрізняються від ваших.</p>
    <p>2)Відповідально ставитись до своїх обов’язків, вчасно та добросовісно виконувати поставлені завдання.</p>
    <p>3) Активно займатись самостійною роботою, використовуючи всі можливості для отримання необхідних знань.</p>
    <p>4) Ефективно розподіляти час на пошук і вивчення матеріалів, необхідних для отримання якісної освіти.</p>
    <p>5)Чесно та відповідально готуватись до поточного, підсумкового контролю, атестації докладаючи зусиль до своєчасного виконання всіх завдань.</p>
    <p>6) Використовувати в освітній діяльності лише перевірені та достовірні джерела інформації та посилатися на них.</p>
    <p>7)Подавати на оцінювання лише самостійно виконану роботу, що не є запозиченою або переробленою з іншої, виконаної третіми особами.</p>
    <p>8) У разі виникнення труднощів під час виконання навчальних чи дослідницьких завдань звертатись до інших за допомогою, яка є у межах прийнятного тощо.</p>

    #16691

    Dasha Bondar
    Учасник

    1) Поважати честь і гідність інших осіб, навіть, якщо їх погляди відрізняються від ваших.
    2) Відповідально ставитись до своїх обов’язків, вчасно та добросовісно виконувати поставлені завдання.
    3) Активно займатись самостійною роботою, використовуючи всі можливості для отримання необхідних знань.
    4) Ефективно розподіляти час на пошук і вивчення матеріалів, необхідних для отримання якісної освіти.
    5) Чесно та відповідально готуватись до поточного, підсумкового контролю, атестації докладаючи зусиль до своєчасного виконання всіх завдань.
    6) Використовувати в освітній діяльності лише перевірені та достовірні джерела інформації та посилатися на них.
    7) Подавати на оцінювання лише самостійно виконану роботу, що не є запозиченою або переробленою з іншої, виконаної третіми особами.
    8) У разі виникнення труднощів під час виконання навчальних чи дослідницьких завдань звертатись до інших за допомогою, яка є у межах прийнятного тощо.

    #16701

    Алла ШАПОВАЛ
    Учасник

    В коледжі створене Положення про академічну доброчесність. Викладачі ознайослені під підпис.

Перегляд 15 повідомлень - з 46 по 60 (всього 79)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .
>
Перейти до вмісту