Головна Форуми Форуми курсів Електронні (цифрові) освітні ресурси 1.2.2 Небезпека в цифровому просторі

1.2.2 Небезпека в цифровому просторі

Перегляд 15 повідомлень - з 76 по 90 (всього 99)
  • Автор
    Записи
  • #18914

    <p>Зразок допису на форум після проведення тестування за методикою С. Кулакова<br />
    Тема: Результати тестування за методикою С. Кулакова: “Інформаційна безпека”</p>
    <p>Мій допис:</p>
    <p>Шановні колеги!</p>
    <p>Хочу поділитися своїми враженнями від проведення тестування за методикою С. Кулакова на тему “Інформаційна безпека” з учнями 9 класу.</p>
    <p>Тест виявився дуже вдалим! Завдання сформульовані чітко і зрозуміло, охоплюють широкий спектр питань, пов’язаних з безпекою в Інтернеті. Діти з цікавістю виконували завдання, деякі питання викликали жваву дискусію.</p>
    <p>Результати тестування показали, що більшість учнів мають загальне уявлення про основні загрози в Інтернеті, але є й певні прогалини в знаннях. Зокрема, багато хто не до кінця розуміє, як захистити свої особисті дані, які ризики пов’язані з онлайн-спілкуванням з незнайомцями.</p>
    <p>Цікавий експеримент я провела зі своїм сином. Результати тестування підтвердили мої побоювання: підлітки часто недооцінюють ризики, пов’язані з використанням Інтернету. Але після обговорення результатів тесту і роз’яснення деяких моментів, я помітила, що син став більш обережним у своїх онлайн-діях.</p>
    <p>Наступні кроки:</p>
    <p>Проведення уроків: На основі результатів тестування я планую провести серію уроків, присвячених різним аспектам інформаційної безпеки.<br />
    Розробка додаткових матеріалів: Створю додаткові матеріали (презентації, відеоролики) для закріплення знань.<br />
    Співпраця з батьками: Проведу батьківські збори, щоб обговорити з батьками результати тестування і спільно розробити стратегію для підвищення рівня кібербезпеки дітей.<br />
    Висновок:</p>
    <p>Тестування за методикою С. Кулакова стало для мене корисним інструментом для оцінки рівня знань учнів про інформаційну безпеку і планування подальшої роботи. Рекомендую цей тест всім вчителям, які хочуть підвищити рівень кіберграмотності своїх учнів.</p>

    #19102

    Важливим є розвиток навичок критичного мисленнядітей.У такий спосіб вони зможуть ставити під сумнів те, що бачать в інтернеті, навіть якщо це публікації друзів чи рідних.

    #19211

    Корисний опитувальник!

    #19321

    Корисна інформвція,можна використовувати вже готові шаблони?

    #19391

    Небезпеки у цифровому просторі можуть бути різноманітними і стосуватися як технологічних аспектів, так і соціальних та психологічних ризиків. Ось основні види небезпек, з якими може зіткнутися користувач Інтернету:

    1. Кібербулінг
    Опис: Переслідування, образи або цькування через Інтернет або мобільні пристрої, включаючи соціальні мережі, чати, форуми.
    Ризики: Психологічні травми, депресія, тривожність, соціальна ізоляція.
    2. Шахрайство в Інтернеті
    Опис: Способи обману, коли шахраї намагаються отримати гроші або особисті дані користувачів через фальшиві сайти, електронні листи або телефонні дзвінки.
    Типи шахрайства:
    Фішинг: Спроба отримати конфіденційну інформацію через підроблені веб-сайти або електронні листи.
    Мошенницькі інтернет-магазини: Оголошення або онлайн-платформи, що продають фальшиві або неіснуючі товари.
    Ризики: Втрата грошей, крадіжка особистих даних, фінансові збитки.
    3. Зловмисне програмне забезпечення (малваре)
    Опис: Віруси, трояни, шкідливі програми, які можуть заразити пристрій користувача і викрасти інформацію або пошкодити файли.
    Ризики: Втрата або пошкодження даних, крадіжка особистих та фінансових даних, контроль над пристроєм.
    4. Порушення конфіденційності
    Опис: Використання особистих даних без згоди користувача, крадіжка або витік інформації з баз даних.
    Ризики: Викрадення ідентичності, порушення приватності, використання особистих даних для шахрайства.
    5. Інтернет-залежність
    Опис: Надмірне використання Інтернету, що призводить до зниження соціальної активності, проблем із фізичним та психічним здоров’ям.
    Ризики: Порушення сну, проблеми з концентрацією, соціальна ізоляція, стрес.
    6. Небезпечний контент
    Опис: Доступ до насильницьких, порнографічних, екстремістських або шкідливих матеріалів.
    Ризики: Психологічна травма, негативний вплив на світогляд, пропаганда насильства або ненависті.
    7. Незнайомці та небезпечні контакти
    Опис: Спілкування з людьми, яких користувачі не знають особисто, через чати, соціальні мережі або ігри.
    Ризики: Маніпуляція, сексуальні домагання, втягування в небезпечні ситуації.
    8. Інформаційна маніпуляція та фейки
    Опис: Поширення неправдивої або спотвореної інформації, пропаганда через соціальні медіа, маніпулювання громадською думкою.
    Ризики: Хибні уявлення, психологічний вплив, соціальна дезінформація.
    9. Крадіжка особистої інформації та ідентичності
    Опис: Незаконне використання особистих даних (наприклад, номерів кредитних карток, адрес, паспортних даних).
    Ризики: Фінансові збитки, порушення прав, використання крадених даних для злочинних дій.
    10. Загрози від відкритих мереж
    Опис: Використання публічних або незахищених Wi-Fi мереж, що може призвести до перехоплення даних або доступу до пристрою зловмисниками.
    Ризики: Перехоплення паролів, особистих даних, доступ до акаунтів.
    11. Небезпека для дітей та підлітків
    Опис: Діти та підлітки можуть бути особливо вразливими до кібербулінгу, сексуальних домагань, маніпуляцій або перегляду небезпечного контенту.
    Ризики: Психологічна травма, маніпуляція, розвиток залежності, експлуатація.
    Як мінімізувати небезпеки:
    Використовувати антивірусні програми та фаєрволи.
    Перевіряти достовірність джерел інформації.
    Дотримуватися правил безпеки при спілкуванні з незнайомцями.
    Освічувати себе та дітей щодо цифрової грамотності та безпеки.
    Регулярно оновлювати програмне забезпечення та операційні системи.
    Зрозуміти і мінімізувати небезпеки в цифровому просторі важливо для забезпечення особистої безпеки та добробуту в сучасному світі, де Інтернет є важливою частиною нашого життя.

    #19575

    <p> </p>
    <p> </p>
    <p> </p>
    <p> </p>
    <p> </p>
    <p> </p>
    <p> </p>
    <p> </p>
    <p> </p>
    <p> </p>
    <p>дуже корисний опитувальник</p>
    <p> </p>
    <p> </p>
    <p> </p>

    #19576

    <p>корисний опитувальник</p>

    #19577

    <p>Корисний опитувальник. </p>

    #19580

    Далі буду використовувати опитувальник.

    #19950

    Дуже важко, навіть, зараз дати відповіді на таке питання. Бо залежними від інтернету “Змушують” бути нас обставини. Оскільки в моїй школі навчання відбувається онлайн. Тому у моїх дітей – це вимушеність, необхідність, неможливість не користуватись.
    А книжка дійсно цікава. Для себе взяла багато нового.

    #19957

    Корисний опитувальник

    #19963

    Важливим є розвиток навичок критичного мисленнядітей.У такий спосіб вони зможуть ставити під сумнів те, що бачать в інтернеті, навіть якщо це публікації друзів чи рідних.

    #20179

    Корисна інформація. Можна застосовувати для самооцінювання учнів!

    #20296

    Дуже важко, навіть, зараз дати відповіді на таке питання. Бо залежними від інтернету “Змушують” бути нас обставини. Оскільки в моїй школі навчання відбувається онлайн. Тому у моїх дітей – це вимушеність, необхідність, неможливість не користуватись.
    А книжка дійсно цікава. Для себе взяла багато нового.

    #20349

    Дуже корисний опитувальник. Можна застосовувати як для учнів, так і самооцінювання.

Перегляд 15 повідомлень - з 76 по 90 (всього 99)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .
>
Перейти до вмісту