-
АвторЗаписи
-
12.12.2024 о 16:17 #18914
Вербовий Андрій ВікторовичУчасник<p>Зразок допису на форум після проведення тестування за методикою С. Кулакова<br />
Тема: Результати тестування за методикою С. Кулакова: “Інформаційна безпека”</p>
<p>Мій допис:</p>
<p>Шановні колеги!</p>
<p>Хочу поділитися своїми враженнями від проведення тестування за методикою С. Кулакова на тему “Інформаційна безпека” з учнями 9 класу.</p>
<p>Тест виявився дуже вдалим! Завдання сформульовані чітко і зрозуміло, охоплюють широкий спектр питань, пов’язаних з безпекою в Інтернеті. Діти з цікавістю виконували завдання, деякі питання викликали жваву дискусію.</p>
<p>Результати тестування показали, що більшість учнів мають загальне уявлення про основні загрози в Інтернеті, але є й певні прогалини в знаннях. Зокрема, багато хто не до кінця розуміє, як захистити свої особисті дані, які ризики пов’язані з онлайн-спілкуванням з незнайомцями.</p>
<p>Цікавий експеримент я провела зі своїм сином. Результати тестування підтвердили мої побоювання: підлітки часто недооцінюють ризики, пов’язані з використанням Інтернету. Але після обговорення результатів тесту і роз’яснення деяких моментів, я помітила, що син став більш обережним у своїх онлайн-діях.</p>
<p>Наступні кроки:</p>
<p>Проведення уроків: На основі результатів тестування я планую провести серію уроків, присвячених різним аспектам інформаційної безпеки.<br />
Розробка додаткових матеріалів: Створю додаткові матеріали (презентації, відеоролики) для закріплення знань.<br />
Співпраця з батьками: Проведу батьківські збори, щоб обговорити з батьками результати тестування і спільно розробити стратегію для підвищення рівня кібербезпеки дітей.<br />
Висновок:</p>
<p>Тестування за методикою С. Кулакова стало для мене корисним інструментом для оцінки рівня знань учнів про інформаційну безпеку і планування подальшої роботи. Рекомендую цей тест всім вчителям, які хочуть підвищити рівень кіберграмотності своїх учнів.</p>17.12.2024 о 17:35 #19102
Ринсевич КатеринаУчасникВажливим є розвиток навичок критичного мисленнядітей.У такий спосіб вони зможуть ставити під сумнів те, що бачать в інтернеті, навіть якщо це публікації друзів чи рідних.
27.12.2024 о 09:25 #19321
Рябець Наталія АнатоліївнаУчасникКорисна інформвція,можна використовувати вже готові шаблони?
30.12.2024 о 09:42 #19391
Підкидач Сергій КириловичУчасникНебезпеки у цифровому просторі можуть бути різноманітними і стосуватися як технологічних аспектів, так і соціальних та психологічних ризиків. Ось основні види небезпек, з якими може зіткнутися користувач Інтернету:
1. Кібербулінг
Опис: Переслідування, образи або цькування через Інтернет або мобільні пристрої, включаючи соціальні мережі, чати, форуми.
Ризики: Психологічні травми, депресія, тривожність, соціальна ізоляція.
2. Шахрайство в Інтернеті
Опис: Способи обману, коли шахраї намагаються отримати гроші або особисті дані користувачів через фальшиві сайти, електронні листи або телефонні дзвінки.
Типи шахрайства:
Фішинг: Спроба отримати конфіденційну інформацію через підроблені веб-сайти або електронні листи.
Мошенницькі інтернет-магазини: Оголошення або онлайн-платформи, що продають фальшиві або неіснуючі товари.
Ризики: Втрата грошей, крадіжка особистих даних, фінансові збитки.
3. Зловмисне програмне забезпечення (малваре)
Опис: Віруси, трояни, шкідливі програми, які можуть заразити пристрій користувача і викрасти інформацію або пошкодити файли.
Ризики: Втрата або пошкодження даних, крадіжка особистих та фінансових даних, контроль над пристроєм.
4. Порушення конфіденційності
Опис: Використання особистих даних без згоди користувача, крадіжка або витік інформації з баз даних.
Ризики: Викрадення ідентичності, порушення приватності, використання особистих даних для шахрайства.
5. Інтернет-залежність
Опис: Надмірне використання Інтернету, що призводить до зниження соціальної активності, проблем із фізичним та психічним здоров’ям.
Ризики: Порушення сну, проблеми з концентрацією, соціальна ізоляція, стрес.
6. Небезпечний контент
Опис: Доступ до насильницьких, порнографічних, екстремістських або шкідливих матеріалів.
Ризики: Психологічна травма, негативний вплив на світогляд, пропаганда насильства або ненависті.
7. Незнайомці та небезпечні контакти
Опис: Спілкування з людьми, яких користувачі не знають особисто, через чати, соціальні мережі або ігри.
Ризики: Маніпуляція, сексуальні домагання, втягування в небезпечні ситуації.
8. Інформаційна маніпуляція та фейки
Опис: Поширення неправдивої або спотвореної інформації, пропаганда через соціальні медіа, маніпулювання громадською думкою.
Ризики: Хибні уявлення, психологічний вплив, соціальна дезінформація.
9. Крадіжка особистої інформації та ідентичності
Опис: Незаконне використання особистих даних (наприклад, номерів кредитних карток, адрес, паспортних даних).
Ризики: Фінансові збитки, порушення прав, використання крадених даних для злочинних дій.
10. Загрози від відкритих мереж
Опис: Використання публічних або незахищених Wi-Fi мереж, що може призвести до перехоплення даних або доступу до пристрою зловмисниками.
Ризики: Перехоплення паролів, особистих даних, доступ до акаунтів.
11. Небезпека для дітей та підлітків
Опис: Діти та підлітки можуть бути особливо вразливими до кібербулінгу, сексуальних домагань, маніпуляцій або перегляду небезпечного контенту.
Ризики: Психологічна травма, маніпуляція, розвиток залежності, експлуатація.
Як мінімізувати небезпеки:
Використовувати антивірусні програми та фаєрволи.
Перевіряти достовірність джерел інформації.
Дотримуватися правил безпеки при спілкуванні з незнайомцями.
Освічувати себе та дітей щодо цифрової грамотності та безпеки.
Регулярно оновлювати програмне забезпечення та операційні системи.
Зрозуміти і мінімізувати небезпеки в цифровому просторі важливо для забезпечення особистої безпеки та добробуту в сучасному світі, де Інтернет є важливою частиною нашого життя.10.01.2025 о 18:15 #19575
Шепетун Антоніна ІванівнаУчасник<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
<p>дуже корисний опитувальник</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>18.01.2025 о 15:02 #19950
Завальна Лариса ВасилівнаУчасникДуже важко, навіть, зараз дати відповіді на таке питання. Бо залежними від інтернету “Змушують” бути нас обставини. Оскільки в моїй школі навчання відбувається онлайн. Тому у моїх дітей – це вимушеність, необхідність, неможливість не користуватись.
А книжка дійсно цікава. Для себе взяла багато нового.18.01.2025 о 21:39 #19963
Лариса ЗавальнаУчасникВажливим є розвиток навичок критичного мисленнядітей.У такий спосіб вони зможуть ставити під сумнів те, що бачать в інтернеті, навіть якщо це публікації друзів чи рідних.
23.01.2025 о 16:10 #20179
Пімоненко Людмила ОлексіївнаУчасникКорисна інформація. Можна застосовувати для самооцінювання учнів!
28.01.2025 о 19:19 #20296
Біліченко Сніжана МиколаївнаУчасникДуже важко, навіть, зараз дати відповіді на таке питання. Бо залежними від інтернету “Змушують” бути нас обставини. Оскільки в моїй школі навчання відбувається онлайн. Тому у моїх дітей – це вимушеність, необхідність, неможливість не користуватись.
А книжка дійсно цікава. Для себе взяла багато нового.29.01.2025 о 18:19 #20349
Худан Тетяна ГригорівнаУчасникДуже корисний опитувальник. Можна застосовувати як для учнів, так і самооцінювання.
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .