Головна Форуми Форуми курсів Електронні (цифрові) освітні ресурси 1.2.1 Відповідальна та безпечна поведінка в цифровому просторі

1.2.1 Відповідальна та безпечна поведінка в цифровому просторі

Перегляд 15 повідомлень - з 61 по 75 (всього 83)
  • Автор
    Записи
  • #16577
    #16578
    #16579
    #16679

    Так

    #16740

    Пам’ятка

    Основні правила безпечної роботи в інтернеті, про які варто сказати дітям

    Не давайте нікому своїх паролів.
    Не надавайте особистої інформації поштою чи в чатах без гострої на те потреби.
    Не реагуйте на непристойні та грубі коментарі, адресовані вам.
    Повідомляйте про ситуації в інтернеті, які вас непокоять (погрози, файли певного місту, пропозиції).
    Відмовляйтесь від зустрічей з випадковими людьми, з якими познайомились в онлайні.
    Не діліться своїми фото з незнайомцями.
    Не повідомляйте інформацію про кредитки батьків (номер картки, термін дії та таємний код).
    Не викладайте фото квитків, на яких видно штрих-код чи QR-код.
    Не скачуйте та не встановлюйте невідомі програми за посиланнями, навіть якщо їх надали друзі.
    Встановлюючи перевірені програми, контролюйте, щоб на ПК не додались небажані програми.
    Не переглядайте інформацію за невідомими посиланнями (друзі, які ними діляться можуть не підозрювати про загрозу).
    Не відкривайте листи-спам, вони можуть містити віруси.

    #16892

    <p></p>

    #16894

    <p></p>

    #16900

    Чек-лист захисту персональних даних учнів
    1. Збір даних
    Визначити необхідні дані: Зрозуміти, які дані потрібно збирати (ім’я, прізвище, дата народження, контакти тощо).
    Отримати згоду: Забезпечити письмову згоду батьків або законних представників на збір та обробку персональних даних.
    2. Зберігання даних
    Зберігати в безпечному місці: Використовувати зашифровані файли або захищені сервери для зберігання даних.
    Обмежити доступ: Доступ до даних мають тільки уповноважені особи (вчителі, адміністратори).
    Регулярно перевіряти доступ: Перевіряти, хто має доступ до даних, і оновлювати його за потреби.
    3. Обробка даних
    Використовувати дані лише за призначенням: Застосовувати дані тільки для навчальних цілей.
    Не розголошувати: Не передавати персональні дані третім особам без згоди.
    4. Захист даних
    Використовувати антивірусне ПЗ: Забезпечити, щоб комп’ютери та пристрої мали актуальне антивірусне програмне забезпечення.
    Налаштування батьківського контролю: Встановити фільтри та обмеження на пристроях учнів.
    Оновлення програмного забезпечення: Регулярно оновлювати всі програми та операційні системи.
    5. Навчання
    Провести навчання з безпеки: Ознайомити учнів і батьків з правилами безпеки в Інтернеті та захисту персональних даних.
    Регулярні тренінги: Проводити навчальні сесії для вчителів щодо захисту даних.
    6. Відповідальність та реагування
    Визначити відповідальну особу: Призначити вчителя або адміністратора, відповідального за захист персональних даних.
    Створити план реагування на порушення: Розробити алгоритм дій у разі витоку чи несанкціонованого доступу до даних.
    7. Оцінка і аудит
    Регулярно проводити аудити: Оцінювати рівень захисту даних щонайменше раз на рік.
    Збирати відгуки: Питати учнів і батьків про проблеми з безпекою і вжити необхідних заходів.

    #17222
    #17327

    Не повідомляти особисті дані
    не спілкуватися з підозрілими людьми
    не бути довірливим
    не виконувати накази інших
    не скидати свої інтимні фото

    #17335

    загрози: небезпечни

    #17495

    Люда Мищенко
    Учасник

    <p> </p>
    <p>Правила безпечної роботи в інтернеті, про які варто сказати дітям</p>
    <p>Не давайте нікому своїх паролів.<br />
    Не надавайте особистої інформації поштою чи в чатах без гострої на те потреби.<br />
    Не реагуйте на непристойні та грубі коментарі, адресовані вам.<br />
    Повідомляйте про ситуації в інтернеті, які вас непокоять (погрози, файли певного місту, пропозиції).<br />
    Відмовляйтесь від зустрічей з випадковими людьми, з якими познайомились в онлайні.<br />
    Не діліться своїми фото з незнайомцями.<br />
    Не повідомляйте інформацію про кредитки батьків (номер картки, термін дії та таємний код).<br />
    Не викладайте фото квитків, на яких видно штрих-код чи QR-код.<br />
    Не скачуйте та не встановлюйте невідомі програми за посиланнями</p>

    #17496

    Люда Мищенко
    Учасник

    <p> </p>
    <p>Правила безпечної роботи в інтернеті, про які варто сказати дітям</p>
    <p>Не давайте нікому своїх паролів.<br />
    Не надавайте особистої інформації поштою чи в чатах без гострої на те потреби.<br />
    Не реагуйте на непристойні та грубі коментарі, адресовані вам.<br />
    Повідомляйте про ситуації в інтернеті, які вас непокоять (погрози, файли певного місту, пропозиції).<br />
    Відмовляйтесь від зустрічей з випадковими людьми, з якими познайомились в онлайні.<br />
    Не діліться своїми фото з незнайомцями.<br />
    Не повідомляйте інформацію про кредитки батьків (номер картки, термін дії та таємний код).<br />
    Не викладайте фото квитків, на яких видно штрих-код чи QR-код.<br />
    Не скачуйте та не встановлюйте невідомі програми за посиланнями</p>

    #17499

    1. Чек-лист алгоритму захисту персональних даних учнів вашого класу

    1.1. Збір персональних даних

    Перевірити, чи є згода батьків/опікунів на збір персональних даних.

    Уточнити, які саме дані збираються (ПІБ, дата народження, адреса, фотографії, контактна інформація тощо).

    Використовувати тільки необхідні дані для виконання освітніх завдань.

    1.2. Зберігання персональних даних

    Дані повинні зберігатися в захищених інформаційних системах з обмеженим доступом.

    Створити резервні копії даних, зашифровані для захисту від втрат і крадіжок.

    Дані, що більше не потрібні, повинні бути знищені відповідно до політики безпеки.

    1.3. Обробка персональних даних

    Лише уповноважені особи мають доступ до персональних даних.

    Використовувати алгоритми шифрування для передачі чутливої інформації.

    Обробка даних повинна відповідати стандартам конфіденційності.

    1.4. Передача персональних даних

    Дані передаються тільки через захищені канали зв’язку (зашифровані протоколи).

    Інформація не повинна передаватися стороннім особам без дозволу батьків або законних представників.

    1.5. Контроль доступу та моніторинг

    Регулярно перевіряти рівень доступу до персональних даних та оновлювати паролі.

    Використовувати багатофакторну аутентифікацію для доступу до чутливої інформації.

    1.6. Навчання та обізнаність

    Проводити регулярні тренінги для учнів і педагогів з тем безпеки персональних даних.

    Пояснити учням важливість захисту своїх персональних даних в Інтернеті.

    2. Ментальна карта на тему “Безпека дітей в Інтернеті”

    Безпека акаунтів

    Використання сильних паролів

    Багатофакторна аутентифікація

    Захист від фішинг-атак

    Особиста інформація

    Не публікувати особисті дані (адреса, телефон, місцезнаходження)

    Обмеження доступу до приватних акаунтів

    Перевірка налаштувань конфіденційності в соціальних мережах

    Загрози в Інтернеті

    Віруси та шкідливе ПЗ

    Кібербулінг

    Онлайн- шахрайство

    Небажані контакти та небезпечні особи

    Безпека під час спілкування в Інтернеті

    Встановлення правил комунікації з іншими користувачами

    Використання лише перевірених платформ для чатів та відеодзвінків

    Правила поведінки в Інтернеті

    Поважати інших користувачів

    Уникати небезпечних ігор та додатків

    Дотримуватися правил авторського права

    Навчання та поради

    Пояснення батьками та вчителями важливості захисту даних

    Розвиток критичного мислення для розпізнавання онлайн-загроз

    Взаємодія з фахівцями з кібербезпеки

    Ці два завдання допоможуть підвищити обізнаність та забезпечити належний рівень безпеки для учнів як в реальному світі, так і в Інтернеті.

    #18253

    Ментальна карта, яка візуально відображає ключові аспекти безпеки дітей в Інтернеті. У центрі розташований вузол із загальною темою «Безпека дітей в Інтернеті». З нього виходять шість основних гілок із темами:

    Кібербулінг – позначений значок, наприклад, який виглядає на тривожному знаку, щоб показати загрозу.
    Безпечний серфінг – представлений збільшувальним склом для асоціації з ретельним аналізом ікою перевірки.
    Захист приватності – іконка символізує збереження конфіденційності особистих даних.
    Управління часом екрану – позначений годинник, який акцентує увагу на балансі між онлайн і офлайн.
    Батьківський контроль – іконка з сімейним символом або монітором із налаштуваннями.
    Мережевий етикет – символ книги або смайликів, які натякають на правильну поведінку онлайн.
    Карта виконана в яскравих дитячих кольорах із простими й зрозумілими проблемами, щоб вона була доступною для дітей і батьків. Фон білий, що підкреслює чистоту й упорядкованість інформації.

    Ви сказали:
    Опис
    Програма ChatGPT сказала:
    ChatGPT
    Ментальна карта зображує тему «Безпека дітей в Інтернеті» у формі центрального вузла з голками, які символізують основні аспекти цієї теми. Ключові елементи:

    Центральний вузол : Основна тема «Безпека дітей в Інтернеті», виділена великим шрифтом і яскравим кольором для привернення уваги.
    Гілки :
    Кібербулінг : Представлений символом небезпеки, акцентує увагу на важливості виявлення та протидії кукуванню онлайн.
    Безпечний серфінг : Символізує обережність при пошуку інформації в Інтернеті, позначений іконкою збільшувального скла.
    Захист приватності : Іконка замка ілюструє збереження особистих даних.
    Управління екранним часом : Годинник як символ між часом в Інтернеті та балансом інших активностей.
    Батьківський контроль : Позначений іконкою налаштування, що підкреслює важливість участі батьків.
    Онлайн-етикет : Символ книги або смайликів для демонстрації правил ввічливої та безпечної поведінки.
    Ментальна карта виконана в яскравих кольорах із дитячими уроками, що робить її зрозумілою і привабливою для дітей. Фон білий, для полегшення сприйняття інформації.

Перегляд 15 повідомлень - з 61 по 75 (всього 83)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .
>
Перейти до вмісту