- Цифрова педагогіка та освітня платформа іЗЗі
- Штучний інтелект та цифрові технології в освіті: математична галузь
- Формуємо безпечне емоційне середовище в НУШ: практичні кейси
- Параметри в тестах НМТ: аналіз завдань та методів розв’язання
- Текстові задачі з кількома параметрами та методика їх розв’язування
- Реорієнтація інклюзивної освіти в умовах війни
- Сертифікація: міфи та реальність
- Штучний інтелект — асистент вчителя у новому навчальному році
- Виклики та перспективи викладання математики в НУШ. Ефективна організація методичної підтримки вчителів математичної галузі.
- Організація освітнього процесу на уроках алгебри в 7 класі в умовах освітніх змін
- Оцінювання на уроках алгебри в НУШ: від теорії до практики
- Емоційне налаштування учнів = продуктивний урок математики
- Ефективна підготовка до НМТ в сучасних умовах
- Зворотний зв’язок на уроках алгебри
- Мистецтво розв’язування рівнянь: формуємо ключові навички та вміння на уроках математики
- Оцінювання з математики в НУШ за новими рекомендаціями МОН: інструменти, підходи, практичні рекомендації
- Методичні родзинки та лайфхаки вивчення математики в 7-9 класах НУШ
- Секрети формування ефективного логічного мислення на уроках математики
- Інклюзивна освіта: ефективні рішення для роботи зі здобувачами освіти з ООП
- Вивчаємо тему “Розкладання многочленів на множники із застосуванням декількох способів”: від простого до складного