- Сучасний урок біології. Використання візуальних та цифрових методів для підвищення ефективності навчання
- Проєктне навчання з біології: створення інтегрованих STEM-проєктів
- Методичні орієнтири навчання й викладання курсу «Біологія. 7 клас» у 2024–2025 н. р.
- Організація навчального процесу з викладання предмета технології в НУШ
- Технологічна освітня галузь у вимірі НУШ: готуємось до 7-го класу
- Сучасний урок біології в 7 класі за НУШ: як перетворити теорію на захопливу практику
- Штучний інтелект та цифрові технології в освіті: природнича галузь
- Штучний інтелект та цифрові технології в освіті: математична галузь
- Від дослідника до інженера. STEM – освіта на уроках фізики
- Штучний інтелект та цифрові технології в освіті: інформатична галузь
- Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках інтегрованого курсу “Здоров’я, безпека та добробут”
- Інтеграція, яка надихає: новий погляд на природничі науки
- Розвиваємо впевненість у спілкуванні: стратегії для формування діалогічної компетентності
- Педагогічний стартап / Номінація “Географія”
- Особливості оцінювання на уроках інтегрованого курсу “Здоров’я, безпека та добробут”: нові реалії
- Ефективне викладання технологій за новим підручником у 8 класі
- Апсайклінг у проєктуванні виробів із деревини: шлях до формування екологічної компетентності
- Модельні навчальні програми 7-9
- Людина. Організм людини. Шкіра.(3 клас, з НМК Н.Бібік, Г.Бондарчук, Т.Павлової)
- Сучасна біологічна освіта: підходи, зміст, інновації