- Цифрова педагогіка та освітня платформа іЗЗі
- Штучний інтелект та цифрові технології в освіті: математична галузь
- Електронні освітні ресурси: природнича освітня галузь
- Формуємо безпечне емоційне середовище в НУШ: практичні кейси
- Викладання фізики в НУШ: дієві інструменти та лайфхаки
- Від дослідника до інженера. STEM – освіта на уроках фізики
- Інструменти, методи та технології проєктної діяльності на уроках фізики
- Штучний інтелект — асистент вчителя у новому навчальному році
- Як організувати роботу з класом під час вивчення теми «Рівномірний прямолінійний рух. Швидкість руху»?
- Методичні родзинки та лайфхаки вивчення математики в 7-9 класах НУШ
- Оцінювання на уроках алгебри в НУШ: від теорії до практики
- Вивчення виразів у 7 і 8 класах у контексті реалізації вимог Державного стандарту
- Проведення лабораторних робіт з фізики під час дистанційного навчання
- Електронні (цифрові) освітні ресурси
- Педагогічний стартап / Номінація “Фізика”
- Зворотний зв’язок на уроках алгебри
- Оцінювання на уроках фізики в НУШ: поради практиків
- Мистецтво розв’язування рівнянь: формуємо ключові навички та вміння на уроках математики
- Оцінювання з математики в НУШ за новими рекомендаціями МОН: інструменти, підходи, практичні рекомендації
- Персоналізоване навчання як освітня інновація