- Формуємо безпечне емоційне середовище в НУШ: практичні кейси
- Електронні освітні ресурси: природнича освітня галузь
- Інноваційні методи в природничій освітній галузі
- Робота з життєвими цінностями людини на уроках інтегрованого курсу “Здоровʼя, безпека та добробут”
- Реорієнтація інклюзивної освіти в умовах війни
- Штучний інтелект — асистент вчителя у новому навчальному році
- Модуль 1: Основи добробуту. Уміння вчитися.
- Модуль 2: Безпека – чинник добробуту.
- Сучасний урок біології в 7 класі за НУШ: як перетворити теорію на захопливу практику
- Особливості оцінювання на уроках інтегрованого курсу “Здоров’я, безпека та добробут”: нові реалії
- Технології активного навчання на уроках природничих дисциплін
- Персоналізоване навчання як освітня інновація
- Педагогічна майстерня “Рецепти успішного впровадження НУШ. Біологія 7 клас”
- Інклюзивна освіта: ефективні рішення для роботи зі здобувачами освіти з ООП
- Ефективне впровадження інтегрованих курсів: виклики та їх подолання
- Модуль 3: Турбота про здоров’я
- Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках інтегрованого курсу “Здоров’я, безпека та добробут”
- Апсайклінг у проєктуванні виробів із деревини: шлях до формування екологічної компетентності
- Освіта майбутнього: особливості інтегрованого курсу “Природничі науки”
- Виховання свідомого покоління: сучасні підходи до викладання інтегрованого курсу “Здоров’я, безпека та добробут”