- Викладання фізики в НУШ: дієві інструменти та лайфхаки
- Від дослідника до інженера. STEM – освіта на уроках фізики
- Проведення лабораторних робіт з фізики під час дистанційного навчання
- Реалізовуємо особистісно-орієнтований підхід на уроках природничих дисциплін
- Оцінювання на уроках фізики в НУШ: поради практиків
- Педагогічний стартап / Номінація “Фізика”
- Оцінювання на уроках фізики: практичні поради
- Як змусити емоційно-чуттєвий фактор працювати на засвоєння знань з фізики?
- Персоналізоване навчання як освітня інновація
- Інтерактивні методи роботи на уроках фізики під час вивчення теми “Імпульс тіла. Реактивний рух”
- Інтерактивне навчання фізики: топ-5 методів залучення сучасного покоління учнівства
- Фізика в НУШ. Освітній процес через призму результатів навчання
- Штучний інтелект для навчання та дозвілля
- Від традицій до інновацій: природничі науки для сучасних поколінь (Діалог із авторами)
- Фізика у 8 класі НУШ: пріоритети й акценти
- Цифрові рішення для організації очного, змішаного та дистанційного навчання
- Проведення сучасних уроків фізики в НУШ з допомогою цифрових засобів Wordwall та Interacty
- Сучасні підходи до викладання теми «Сила Архімеда та умови плавання тіл»
- Цифрові суперсили вчителя фізики: швидко, цікаво, персоналізовано