- Оцінювання на уроках фізики в НУШ: поради практиків
- Викладання фізики в НУШ: дієві інструменти та лайфхаки
- Реорієнтація інклюзивної освіти в умовах війни
- Інноваційні методи в природничій освітній галузі
- Пілотні проєкти для 7-го класу: поради від авторів
- Фізика в НУШ. Освітній процес через призму результатів навчання
- Дієві інструменти для створення динамічних і сучасних уроків з інтерактивними елементами
- Подолання освітніх втрат на основі персоналізованого навчання з використанням навчальної платформи Іззі
- Ефективне впровадження інтегрованих курсів: виклики та їх подолання
- Як зрозуміти деформацію тіл і силу пружності: прості лайфхаки для уроків фізики
- Проведення лабораторних робіт з фізики під час дистанційного навчання
- Інтерактивне навчання фізики: топ-5 методів залучення сучасного покоління учнівства
- Як організувати роботу з класом під час вивчення теми «Рівномірний прямолінійний рух. Швидкість руху»?
- Штучний інтелект та цифрові технології в освіті: природнича галузь
- Інструменти, методи та технології проєктної діяльності на уроках фізики
- Штучний інтелект для навчання та дозвілля
- Фізика у 8 класі НУШ: пріоритети й акценти
- Від традицій до інновацій: природничі науки для сучасних поколінь (Діалог із авторами)
- Прикладні, інтегровані та компетентнісні задачі в 7 та 8 класах НУШ
- Цифрові рішення для організації ефективного навчання