- Цифрова педагогіка та освітня платформа іЗЗі
- Працюємо з текстовими документами. Який застосунок вибрати?
- Ефективний урок у форматі НУШ: досвід українського вчительства
- Штучний інтелект та цифрові технології в освіті: мовно-літературна галузь
- Штучний інтелект та цифрові технології в освіті: мистецька галузь
- Інтегрований курс «Мистецтво» в новій українській школі
- Реалізація компетентнісного підходу на уроках інтегрованого курсу “Мистецтво”
- Інноваційні підходи до викладання мистецтва в НУШ: інтегруємо традиції та новітні технології
- Множинний інтелект у мистецтві: як розкрити таланти
- Реорієнтація інклюзивної освіти в умовах війни
- Безпечне освітнє середовище в НУШ
- Інтегрований курс ” Мистецтво” 8 клас НУШ: формуємо інноваційну особистість.
- Сучасні підходи до навчання мистецтва в початковій школі: інтеграція, мотивація, творчість
- Мистецтво і народознавство: гармонія традицій у початковій школі (“Мистецтво 3 клас” Т.Рубля, Т.Щеглова, І.Мед)
- Інклюзивна освіта: ефективні рішення для роботи зі здобувачами освіти з ООП
- Практичні вправи як змістові маршрути в умовах безбар’єрності освітніх послуг (кейс практичних вправ для дітей з ООП)
- Національний культурний акцент у навчанні мистецтва: особливості підручника інтегрованого курсу “Мистецтво” 8 клас.