- Електронні освітні ресурси: природнича освітня галузь
- Особливості методичної підтримки 7 класів НУШ із предмета “Біологія”
- Формуємо безпечне емоційне середовище в НУШ: практичні кейси
- Сучасний урок біології. Використання візуальних та цифрових методів для підвищення ефективності навчання
- Пілотні проєкти для 7-го класу: поради від авторів
- Робота з життєвими цінностями людини на уроках інтегрованого курсу “Здоровʼя, безпека та добробут”
- Штучний інтелект та цифрові технології в освіті: природнича галузь
- Цифрова педагогіка та освітня платформа іЗЗі
- Штучний інтелект — асистент вчителя у новому навчальному році
- Інклюзивна освіта: ефективні рішення для роботи зі здобувачами освіти з ООП
- Штучний інтелект для навчання та дозвілля
- Психологічний генокод сучасного педагога.
- Освіта майбутнього: особливості інтегрованого курсу “Природничі науки”
- Від традицій до інновацій: природничі науки для сучасних поколінь (Діалог із авторами)
- Цифрові рішення для організації очного, змішаного та дистанційного навчання
- Професійне вигорання педагогів: як виявити, запобігти та відновити баланс.
- Soft skills у природничих науках: як навчати не лише фактів?
- Ефективне завершення навчального року: рефлексія та мотивація