- Музика як актуалізація пізнання історії: про що і як говоримо з учнівством
- Цифрові рішення для організації ефективного навчання
- Штучний інтелект для навчання та дозвілля
- Технології у НУШ: мотивація, креативність, результат
- Цифрові рішення для організації очного, змішаного та дистанційного навчання
- Технології у 8 класі: сучасний підручник для творчого вчителя
- Сучасний підручник з Мистецтва для 8 класу НУШ: інновації та практичні рішення.
- Штучний інтелект та цифрові технології в освіті: мистецька галузь
- Canvа: створюємо сучасні презентації для уроків
- Національний культурний акцент у навчанні мистецтва: особливості підручника інтегрованого курсу “Мистецтво” 8 клас.
- Множинний інтелект у мистецтві: як розкрити таланти
- Мистецтво і народознавство: гармонія традицій у початковій школі (“Мистецтво 3 клас” Т.Рубля, Т.Щеглова, І.Мед)
- Самооцінювання: перший крок до вдосконалення майстерності вчителя
- Сучасні підходи до навчання мистецтва в початковій школі: інтеграція, мотивація, творчість
- Можливості електронного додатка на освітній платформі іЗЗі для сучасних учителів: інтерактивність у дії
- Використання ШІ та цифрових технологій на уроках мистецтва в початковій школі
- Урок мистецтва як витвір мистецтва: креативність та інтерактивний вимір
- Організація дослідницької діяльності в початковій школі.
- Від сторінок до життя: перетворюємо підручник на мультимедіа (авт. І.Большакова, М.Пристінська)
- Психологічний генокод сучасного педагога.