- Методична підтримка або практичний кейс учителя хімії в 7 класі
- Сучасні підходи до викладання хімії у 8 класі НУШ
- Дієві інструменти для створення динамічних і сучасних уроків з інтерактивними елементами
- Сучасні підходи до викладання біології у 8 класі НУШ
- Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках інтегрованого курсу “Здоров’я, безпека та добробут”
- Інформатика в НУШ: інструменти для розвитку ключових компетентностей
- Технології у НУШ: мотивація, креативність, результат
- Виховання свідомого покоління: сучасні підходи до викладання інтегрованого курсу “Здоров’я, безпека та добробут”
- Безпечне освітнє середовище в НУШ
- Алгоритми та створення перших проєктів у середовищі Scratch
- Розвиток емоційного інтелекту учнів початкової школи
- Штучний інтелект для навчання та дозвілля
- Штучний інтелект та інноваційні технології в педагогічній освіті: можливості та перспективи
- Алгоритми з умовою. Малювання в Scratchт (4 клас, з НМК М.Корнієнко, С.Крамаровської, І.Зарецької)
- Самооцінювання: перший крок до вдосконалення майстерності вчителя
- Навчання хімії в НУШ: інноваційні підходи до освіти
- Від традицій до інновацій: природничі науки для сучасних поколінь (Діалог із авторами)
- Цифрові рішення для організації очного, змішаного та дистанційного навчання
- Як подаються алгоритми. Робота в середовищі Scratch Jr. (3 клас, з НМК М.Корнієнко, С.Крамаровської, І.Зарецької)
- Пантбук: навчальний інструмент для сучасного вчителя (3-4 клас, авт. І.Большакова, М.Пристінська)