- Цифрова педагогіка та освітня платформа іЗЗі
- Викладання фізики в НУШ: дієві інструменти та лайфхаки
- Від дослідника до інженера. STEM – освіта на уроках фізики
- Інструменти, методи та технології проєктної діяльності на уроках фізики
- На допомогу пілотам: розв’язування задач на застосування простих механізмів
- Як організувати роботу з класом під час вивчення теми «Рівномірний прямолінійний рух. Швидкість руху»?
- Проведення лабораторних робіт з фізики під час дистанційного навчання
- Реалізовуємо особистісно-орієнтований підхід на уроках природничих дисциплін
- Педагогічний стартап / Номінація “Фізика”
- Оцінювання на уроках фізики: практичні поради
- Технології активного навчання на уроках природничих дисциплін
- Персоналізоване навчання як освітня інновація
- Інклюзивна освіта: ефективні рішення для роботи зі здобувачами освіти з ООП
- Персоналізоване навчання на уроках фізики під час розв’язування задач
- Ефективне впровадження інтегрованих курсів: виклики та їх подолання
- Подолання освітніх втрат на основі персоналізованого навчання з використанням навчальної платформи Іззі
- Штучний інтелект та цифрові технології в освіті: природнича галузь