- Цифрова педагогіка та освітня платформа іЗЗі
- Електронні освітні ресурси: природнича освітня галузь
- Від дослідника до інженера. STEM – освіта на уроках фізики
- Штучний інтелект та цифрові технології в освіті: природнича галузь
- Інструменти, методи та технології проєктної діяльності на уроках фізики
- Інноваційні методи в природничій освітній галузі
- Штучний інтелект — асистент вчителя у новому навчальному році
- Викладання фізики в НУШ: дієві інструменти та лайфхаки
- Проведення лабораторних робіт з фізики під час дистанційного навчання
- Підручник – основний інструмент учительства
- Педагогічний стартап / Номінація “Фізика”
- Оцінювання на уроках фізики в НУШ: поради практиків
- Як організувати роботу з класом під час вивчення теми «Рівномірний прямолінійний рух. Швидкість руху»?
- Оцінювання на уроках фізики: практичні поради
- Персоналізоване навчання як освітня інновація