487
1122
15 годин Опис курсу: Цей курс відповідає вимогам НУШ та розроблений відповідно до рамок цифрової компетентності педагогічних і науково-педагогічних працівників. …
15 годин
Опис курсу:
Цей курс відповідає вимогам НУШ та розроблений відповідно до рамок цифрової компетентності педагогічних і науково-педагогічних працівників. Курс поширює знання щодо впровадження цифрових інструментів в освітній процес закладів початкової, базової та профільної освіти. Знання, уміння та диспозиції, які ви отримаєте, допоможуть вам в організації безпечного та ефективного цифрового середовища для вашого класу. Матеріали курсу відповідають Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників (постанова Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 800, зі змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2019 року № 1133).
Розробники: Академія Ранок
Мета: Підвищення кваліфікації педагогічних працівників із метою вдосконалення їхніх професійних компетентностей у межах цифрової педагогіки та адаптації до вимог Нової Української Школи, зокрема формування готовності вчителів до використання електронних освітніх технологій на платформі іЗЗі.
Напрям: Розвиток професійних компетентностей у галузі цифрової педагогіки: Цифрова педагогіка: технології, форми, методи та засоби навчання. Опанування сучасними електронними засобами навчання. Використання цифрових інноваційних технологій для забезпечення ефективності навчання. Формування цифрової компетентності вчителів: Ознайомлення з сучасними вимогами до цифрових компетентностей учителя. цифровими інструментами для освіти. Методика роботи на платформі ІЗЗІ для покращення освітнього процесу.
Зміст:
Форма (форми) підвищення кваліфікації: Дистанційна
Перелік компетентностей: 1. Формування та розвиток загальних компетентностей: ЗК.02. Соціальної: Взаємодія з представниками інших професійних груп під час використання платформи іЗЗі. 2. Формування та розвиток професійних компетентностей учителя: А2. Предметно-методичної: Використання платформи для моделювання змісту навчання та вибору ефективних методик. А3. Інформаційно-цифрової: Орієнтування в інформаційному просторі та використання цифрових ресурсів на платформі. Б1. Психологічної: Розуміння та врахування індивідуальних особливостей учнів при використанні платформи.
-
- Як пройти курс FREE 00:00:00
- Зверніть увагу 00:00:00
- Виникли запитання 00:00:00
-
- Цифрова підтримка НУШ 00:00:00
- Сучасна інтерактивна освітня платформа ІЗЗІ 00:00:00
- Основні можливості та переваги платформи ІЗЗІ 00:00:00
- Медіатека в системі ІЗЗІ 00:00:00
- Чиста дошка в ІЗЗІ 00:00:00
- Методична підтримка в ІЗЗІ 00:00:00
- Реєстрація вчителів 00:00:00
- Реєстрація учнів 00:00:00
- Організація роботи з класом 00:00:00
- Практична робота (Створення класу) 00:00:00
Відгуки про курс
4.9
- 5 зірок455
- 4 зірок31
- 3 зірок1
- 2 зірок0
- 1 зірок0
Швидка авторизація
[nextend_social_login]
Галузь освіти
Усі
громадянська та історична
інклюзія
інформатична
математична
мистецька
мовно-літературна
Початкова школа
природнича
соціальна і здоров’язбережувальна
технологічна
фізичної культури

Деталі події
Вчителі отримають покрокову модель реалізації проєктів, дізнаються, як зробити проєкт не формальністю, а реальним досвідом для учнівства, заберуть із собою приклади завдань і проєктних ідей,
Деталі події
Вчителі отримають покрокову модель реалізації проєктів, дізнаються, як зробити проєкт не формальністю, а реальним досвідом для учнівства, заберуть із собою приклади завдань і проєктних ідей, які легко адаптувати до свого класу
Спікери:
Тетяна Лось, методистка з інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» видавництва «Ранок»
Час
(середа) 16:00 - 17:00(GMT+03:00)

Деталі події
Вчителі дізнаються про значення проєктної діяльності для вивчення німецької мови, ознайомляться з ефективними стратегіями впровадження проєктної діяльності в класі, з видами проєктів, поетапною структурою роботи
Деталі події
Вчителі дізнаються про значення проєктної діяльності для вивчення німецької мови, ознайомляться з ефективними стратегіями впровадження проєктної діяльності в класі, з видами проєктів, поетапною структурою роботи над проєктом, отримають практичні поради щодо організації та оцінювання проєктів на уроках німецької мови
Спікери:
Ольга Козак, методистка з німецької мови видавництва “Ранок”
Лілія Чайківська, вчителька німецької мови Балтського ліцею №3 Балтської міської ради Одеської області
Час
(четвер) 15:00 - 15:00(GMT+03:00)

Деталі події
Під час вебінару ви дізнаєтеся про особливості вивчення інтегрованих модулів у курсі математики для 7–8 класів. Обговоримо їх значення для формування наскрізної математичної компетентності та
Деталі події
Під час вебінару ви дізнаєтеся про особливості вивчення інтегрованих модулів у курсі математики для 7–8 класів. Обговоримо їх значення для формування наскрізної математичної компетентності та розвитку прикладного мислення. Будуть представлені практичні підходи до організації проєктної діяльності учнів у традиційному та онлайн форматах. Також розглянемо реальні приклади реалізації інтегрованих модулів, що сприяють зацікавленню учнів та підвищенню ефективності навчання.
Спікерка: Юлія Простакова, доцент кафедри математики Харківського Національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, кандидат педагогічних наук, старший екзаменатор з математики PISA-2018 в Україні.
Час
(четвер) 15:00 - 15:00(GMT+03:00)
Дякую!
дякую
Дякую за прекрасний курс по роботі на платформі ІЗЗІ.
Дякую.
Дякую