Головна Форуми Форуми курсів Електронні (цифрові) освітні ресурси 2.1.1 Академічна доброчесність під час створення та модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів

2.1.1 Академічна доброчесність під час створення та модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів

Перегляд 15 повідомлень - з 1 по 15 (всього 79)
  • Автор
    Записи
  • #1651

    Куратор
    Хранитель

    Шановні слухачі!

    Пропонуємо вам сформулювати 2-3 поради для попередження прояву академічної недоброчесності у середовищі закладу освіти.

    Виконуючи завдання, користуйтеся
    Рекомендаціями з академічної доброчесності для закладів вищої освіти
    (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v-650729-18#n211 ),
    розробленими на основі вивчення успішного міжнародного досвіду підтримки принципів академічної доброчесності.

    Результат практичної роботи розмістить у форумі до уроку

    #2158

    У закладі освіти потрібно намагатися формувати шість фундаментальних цінностей: чесність, довіра, справедливість, повагу, відповідальність й мужність. Саме вони є запорукою дотримання академічної доброчесності. Також індивідуальні завдання, що унеможливлюють списування, викрадання чужих ідей

    #2186

    Для закладів освіти потрібно розробляти власні завдання ,які дають змогу попередити списування та вкрадення інших ідей та ресурсів.

    #2585

    Організація та проведення заходів з формування академічної доброчесності в закладах освіти:
     внесення до річного плану роботи заходів із забезпечення академічної доброчесності та контролю за її дотриманням;
     систематичний розгляд цього питання на засіданнях педагогічної ради;
     обрання вчителями таких форм і тематик підвищення кваліфікації, як онлайн-курси з академічної доброчесності, правил цитування, основ інформаційної грамотності та ін.;
     дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками під час освітнього процесу.

    #2586

    Організація та проведення заходів з формування академічної доброчесності в закладах освіти:
     внесення до річного плану роботи заходів із забезпечення академічної доброчесності та контролю за її дотриманням;
     систематичний розгляд цього питання на засіданнях педагогічної ради;
     обрання вчителями таких форм і тематик підвищення кваліфікації, як онлайн-курси з академічної доброчесності, правил цитування, основ інформаційної грамотності та ін.;
     дотримання академічної доброчесності педагогічними працівниками під час освітнього процесу.

    #3652

    1. Поважати честь і гідність інших осіб, навіть, якщо їх погляди відрізняються від ваших.

    2. Відповідально ставитись до своїх обов’язків, вчасно та добросовісно виконувати поставлені завдання.

    3. Активно займатись самостійною роботою, використовуючи всі можливості для отримання необхідних знань.

    4. Ефективно розподіляти час на пошук і вивчення матеріалів, необхідних для отримання якісної освіти.

    5 Чесно та відповідально готуватись до поточного, підсумкового контролю, атестації докладаючи зусиль до своєчасного виконання всіх завдань.

    6. Використовувати в освітній діяльності лише перевірені та достовірні джерела інформації та посилатися на них.

    7. Подавати на оцінювання лише самостійно виконану роботу, що не є запозиченою або переробленою з іншої, виконаної третіми особами.

    8. У разі виникнення труднощів під час виконання навчальних чи дослідницьких завдань звертатись до інших за допомогою, яка є у межах прийнятного тощо.

    #5553

    Ось поради для попередження прояву академічної недоброчесності у середовищі закладу освіти:
    Формування культури академічної доброчесності. Це передбачає виховання у студентів та викладачів розуміння важливості академічної доброчесності, а також усвідомлення її цінностей та принципів. Таке виховання можна здійснювати через освітній процес, позакласну діяльність, а також через заходи, спрямовані на підвищення рівня медіаграмотності та критичного мислення.
    Впровадження ефективних механізмів виявлення та запобігання академічній недоброчесності. Це передбачає розробку та впровадження прозорих і справедливих процедур виявлення та розслідування випадків академічної недоброчесності. Такі процедури повинні бути доступними для всіх учасників освітнього процесу, а їх результати повинні бути об’єктивними та неупередженими.
    Забезпечення прозорості та підзвітності освітнього процесу. Це означає, що всі учасники освітнього процесу повинні знати свої права та обов’язки, а також бути впевненими в тому, що їхні права будуть захищені. Прозорість та підзвітність освітнього процесу можна забезпечити через використання сучасних технологій, таких як електронне навчання та дистанційне оцінювання.
    Ось ще однa важливa порадa:
    Створення позитивного психологічного клімату в закладі освіти. Це означає, що в закладі освіти повинні панувати атмосфера довіри, взаємоповаги та підтримки. Такий клімат сприяє розвитку академічної доброчесності, оскільки студенти та викладачі більш схильні до чесної поведінки в умовах, коли вони відчувають себе в безпеці та підтримуються.
    Виконання цих порад допоможе закладам освіти створити сприятливе середовище для розвитку академічної доброчесності.

    #5555

    – попереджувати про можливість притягнення до академічної відповідальності;

    – скеровувати на додаткове навчання з питань академічної доброчесності.

    #5793

    1. дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права

    2. вказувати посилання на джерела інформації у разі використання  розробок, тверджень, відомостей

    3. самостійне виконання всіх завдань, атестації

    #5964

    Створення психологічного позитивного клімату в закладі освіти

    #6209

    1.Поважати честь і гідність інших осіб, навіть, якщо їх погляди відрізняються від ваших.

    2. Відповідально ставитись до своїх обов’язків, вчасно та добросовісно виконувати поставлені завдання.

    #6210

    1. Поважати честь і гідність інших осіб, навіть, якщо їх погляди відрізняються від ваших.

    2. Відповідально ставитись до своїх обов’язків, вчасно та добросовісно виконувати поставлені завдання.

    3. Активно займатись самостійною роботою, використовуючи всі можливості для отримання необхідних знань.

    #6443

    <p>Запобігання академічній недоброчесності є важливою місією для будь-якого закладу освіти. Ось декілька порад, які можуть допомогти у цьому:</p>
    <p>Створюйте стимулююче середовище довіри і співпраці:</p>
    <p>Підтримуйте відкриті дискусії про етичні аспекти навчання та дотримання правил академічної чесності.<br />
    Запрошуйте учнів висловлювати свої думки щодо цінностей чесності та важливості інтелектуальної чесності.<br />
    Надавайте зрозумілі інструкції та очікування:</p>
    <p>Поясніть учням правила та очікування, пов’язані з дотриманням академічної чесності, включаючи питання про копіювання, плагіат, обмін інформацією під час тестування тощо.<br />
    Надайте зразки прикладів правильної поведінки та вкажіть на наслідки порушення правил.<br />
    Стимулюйте саморозвиток і творчість:</p>
    <p>Надавайте можливості для самостійної роботи та творчого виявлення навчального матеріалу.<br />
    Заохочуйте учнів розвивати свої ідеї та думки, надихаючи їх на власні дослідження та аналіз.</p>

    #6648

    Позитивний клімат, взаємоповага та підтримка, унікальні завдання.

    #6663

    Перш за все, необхідна мотивація викладачів передавати студентам цінності доброчесності й навчати їх належному академічному письму, адже викладачі можуть вважати цей напрям роботи неважливим, не розуміти, чому це питання потребує уваги, знаходити недостатньо підтримки у цій роботі з боку колег.

Перегляд 15 повідомлень - з 1 по 15 (всього 79)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .
>
Перейти до вмісту