Головна Форуми Форуми курсів Електронні (цифрові) освітні ресурси 2.1.1 Академічна доброчесність під час створення та модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів

2.1.1 Академічна доброчесність під час створення та модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів

Перегляд 15 повідомлень - з 16 по 30 (всього 79)
  • Автор
    Записи
  • #6733

    1. Поважати честь і гідність інших осіб, навіть, якщо їх погляди відрізняються від ваших.

    2. Відповідально ставитись до своїх обов’язків, вчасно та добросовісно виконувати поставлені завдання.

    3. Активно займатись самостійною роботою, використовуючи всі можливості для отримання необхідних знань.

    4. Ефективно розподіляти час на пошук і вивчення матеріалів, необхідних для отримання якісної освіти.

    6. Використовувати в освітній діяльності лише перевірені та достовірні джерела інформації та посилатися на них.

    7. Подавати на оцінювання лише самостійно виконану роботу

    #6869

    1. Підвищення обізнаності.
    2. Створення атмосфери довіри та відповідальності.
    3. Застосування жорстких санкцій за порушення.

    #6939

    <p>Налагодження чітких правил та очікувань</p>
    <p>Посилення навчання етики</p>
    <p>Використання антиплагіатних інструментів</p>

    #6989

    <p></p>

    #7123

    Позитивний клімат, взаємоповага та підтримка

    #8485

    Для закладів освіти потрібно розробляти власні завдання, які дають змогу попередити списування та вилучення інших ідей.

    #8901

    Академічна доброчесність важлива під час створення та модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів, оскільки це забезпечує чесність, точність та інтелектуальну чесність у всіх аспектах навчального процесу. Деякі ключові принципи академічної доброчесності включають у себе:

    Цитування та посилання на джерела: При використанні інформації з інших джерел важливо правильно цитувати та посилатися на них. Це дозволяє визнати інтелектуальну власність та заслуги інших авторів.

    Уникальність контенту: Електронні освітні ресурси мають бути унікальними та оригінальними. Копіювання та плагіат не тільки порушують права інтелектуальної власності, а й створюють недостовірність та недовір’я.

    Чесність при виконанні завдань: Викладачі та учні повинні чесно виконувати свої завдання та тести без шахрайства або неприпустимого копіювання.

    Адекватність та точність інформації: Важливо, щоб інформація, надана в електронних освітніх ресурсах, була точною, актуальною та відповідала вимогам навчального матеріалу.

    Відкритість та прозорість: Створювачі електронних ресурсів мають бути відкритими стосовно своїх методів, джерел інформації та будь-яких конфліктів інтересів.

    Дотримання цих принципів забезпечує створення високоякісних, надійних та етичних електронних освітніх ресурсів, які сприяють ефективному навчанню та розвитку учнів.

    #8915

    В умовах швидкого розвитку технологій та доступу до інформації академічна доброчесність стає критично важливою у всіх аспектах освітнього процесу, включаючи створення та модифікацію електронних освітніх ресурсів. Цифрові платформи та ресурси відкривають нові можливості для навчання та досліджень, але вони також створюють нові виклики, пов’язані зі збереженням етики та відповідності академічним стандартам. Давайте розглянемо ключові аспекти академічної доброчесності в контексті електронних освітніх ресурсів та шляхи її забезпечення.

    1. Права на інтелектуальну власність:
    При створенні електронних освітніх ресурсів необхідно поважати права на інтелектуальну власність. Це означає вказання джерел, використання цитат та ресурсів з належною згодою, а також уникнення плагіату та копіювання контенту без належного дозволу.

    2. Об’єктивність та точність інформації:
    Електронні освітні ресурси повинні бути об’єктивними та точними в передачі інформації. Автори мають ставити факти без приховування або спотворення, а також уникати пред’явлення власних поглядів як єдиних правильних.

    3. Чесність в поданні результатів:
    У випадку представлення досліджень або результатів досліджень, автори електронних освітніх ресурсів повинні бути чесними та чіткими відносно методів, процесів та джерел, які використовувалися для отримання цих результатів.

    4. Відкритість та доступність:
    Забезпечення відкритості та доступності електронних освітніх ресурсів сприяє розповсюдженню знань та сприяє академічній спільноті. Автори повинні розглядати можливість вільного доступу до своїх ресурсів або використання відкритих ліцензій для забезпечення максимальної широкої аудиторії.

    5. Застосування етичних принципів:
    Автори електронних освітніх ресурсів мають дотримуватися етичних принципів в усіх аспектах їхньої роботи. Це включає в себе повагу до різноманітності, уникання дискримінації та врахування етичних аспектів у представленні матеріалу.

    #8964

    1. Всі учасники освітнього процесу мають рівні права та обов’язки
    2. Незнання обов’язків не звільняє від відповідальності
    3. Показувати приклад своїми діями та вчинками

    #9184

    lana7senina@gmail.com
    Учасник

    +Створення психологічного позитивного клімату в закладі освіти

    #9288

    <p>Закладам освіти треба самостійно розробляти завдання і оприлюднювати лише тези ,щоб не було списування та привласнення.</p>

    #10016
    1. Дотримуйтесь етичних стандартів: Уникайте плагіату, копіювання чи фальсифікації даних.
    2. Розвивайте культуру довіри: Сприяйте відкритому обміну ідеями та співпраці, а не конкуренції за будь-яку ціну.
    3. Підтримуйте адекватну оцінку: Забезпечуйте об’єктивне оцінювання та недопущення будь-якої форми впливу або підкупу.
    #12743
    1. Формування культури доброчесності: впроваджувати програми, які роз`яснюють значення академічної доброчесності та наслідки її порушення. Застосовуючи регулярні семінари, обговорення, уроки, які спрямовані на розвиток етичних цінностей серед учнів та студентів.
    2. Прозора система оцінювання: це забезпечення чіткими та прозорими критерії оцінювання,  дозволяючи учням та студентам розуміти, за що вони отримують оцінки. Регулярний зворотний зв’язок з викладачами допоможе уникнути ситуацій, коли студенти намагаються вдаватись до недоброчесних дій через непорозуміння або невпевненість у своїх знаннях.
    3. Використання сучасних технологій: застосовути інструменти для виявлення плагіату та інших видів академічної недоброчесності, що допоможе створити систему, де порушення виявляються швидко та справедливо караються, що знижує мотивацію до недоброчесних дій.

    <p>Підкопай Олена</p>
    <p> </p>

    #12845

    <p>Проведення профілактичних заходів: Регулярно нагадувати учням про важливість дотримання академічної доброчесності.<br />
    Справедливе покарання за порушення: Встановити чіткі санкції за порушення академічної доброчесності.<br />
    Залучення учнівського самоврядування: Запросити учнів до участі в розробці та впровадженні заходів щодо забезпечення академічної доброчесності.</p>

    #13067

    <p>Товстопльот Алла Миколаївна</p>
    <p>Відповідно до ч. 2 ст. 42 Закону України «Про освіту», «дотримання академічної доброчесності педагогічними, науково-педагогічними та науковими працівниками передбачає:</p>
    <p>- посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;</p>
    <p>- дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;</p>
    <p>- надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність;</p>
    <p>- контроль за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;</p>
    <p>- об’єктивне оцінювання результатів навчання».</p>
    <p> </p>

Перегляд 15 повідомлень - з 16 по 30 (всього 79)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .
>
Перейти до вмісту