-
АвторЗаписи
-
29.08.2024 о 20:14 #13126
Кушнір Людмила МиколаївнаУчасник<p>Академічна доброчесність повинна сприяти розвитку особистості, а також допомагати у формуванні навичок наукової роботи.</p>
01.09.2024 о 12:57 #13189
Северина Любов МиколаївнаУчасник<p>Створити чіткі правила щодо академічної чесності, які мають бути зрозумілі всім учасникам освітнього процесу. Забезпечити, щоб ця політика була доступною та регулярно нагадувалася учням.<br />
Залучати учнів до обговорень на тему етики, чесності та академічної відповідальності. Заохочувати учнів самостійно виконувати завдання. Організовувати семінари або тренінги, де розповідається про важливість чесної праці та негативні наслідки академічної недоброчесності.<br />
Запровадити системи перевірки робіт на плагіат та активно їх використовувати. Це допоможе виявляти та запобігати випадкам академічної недоброчесності. </p>03.10.2024 о 15:06 #14917
Сацик Олена СтепанівнаУчасникПоради доброчесності:
1. Поважати честь і гідність інших осіб, навіть, якщо їх погляди відрізняються від ваших.2. Відповідально ставитись до своїх обов’язків, вчасно та добросовісно виконувати поставлені завдання.
3. Активно займатись самостійною роботою, використовуючи всі можливості для отримання необхідних знань.
4. Ефективно розподіляти час на пошук і вивчення матеріалів, необхідних для отримання якісної освіти.
5 Чесно та відповідально готуватись до поточного, підсумкового контролю, атестації докладаючи зусиль до своєчасного виконання всіх завдань.
6. Використовувати в освітній діяльності лише перевірені та достовірні джерела інформації та посилатися на них.
7. Подавати на оцінювання лише самостійно виконану роботу, що не є запозиченою або переробленою з іншої, виконаної третіми особами.
8. У разі виникнення труднощів під час виконання навчальних чи дослідницьких завдань звертатись до інших за допомогою, яка є у межах прийнятного тощо.
13.10.2024 о 11:31 #15569
Олена Сергіївна ГрицанУчасникВзаємоповага та підтримка, відповідальність до своїх обов’язків.
18.10.2024 о 09:25 #16142Чесність
Академічні спільноти доброчесності просувають пошук істини й знання через інтелектуальну та особисту чесність у процесі навчання, викладання, наукових досліджень і надання сервісів по дорученню адміністраціїДовіра
Академічні спільноти доброчесності стимулюють і покладаються на клімат взаємної довіри. Клімат довіри заохочує і підтримує вільний обмін ідеями, який у свою чергу дає можливість науковим пошукам реалізуватися найповнішою міроюСправедливість
Академічні спільноти доброчесності встановлюють чіткі й прозорі очікування, стандарти для підтримання справедливості у стосунках між здобувачами вищої освіти, викладачами та адміністративним персоналомПовага
Академічні спільноти доброчесності цінують інтерактивну, кооперативну та партисипативну природу навчання і пізнання. Вони поважають та вважають за належне розмаїття думок та ідейВідповідальність
Академічні спільноти доброчесності покладаються на принципи особистої відповідальності, що підсилюється готовністю окремих осіб і груп подавати приклад відповідальної поведінки. Підтримують взаємно узгоджені стандарти, а також вживають належних заходів у випадку їхнього недотриманняМужність
Для розбудови й підтримання академічних спільнот доброчесності потрібно більше, ніж просто вірити в фундаментальні цінності. Трансформація цінностей від розмов про них до відповідних дій, їхнє відстоювання в умовах тиску і труднощів потребує рішучості, цілеспрямованості і мужності18.10.2024 о 12:14 #16155
Олександр БірюкУчасник1. дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права
2. вказувати посилання на джерела інформації у разі використання розробок, тверджень, відомостей
3. самостійне виконання всіх завдань, атестації
18.10.2024 о 20:06 #16200
Рязанцева Оксана МиколаївнаУчасник1. Поважати честь і гідність інших осіб, навіть, якщо їх погляди відрізняються від ваших.
2. Відповідально ставитись до своїх обов’язків, вчасно та добросовісно виконувати поставлені завдання.
3. Активно займатись самостійною роботою, використовуючи всі можливості для отримання необхідних знань.
4. Ефективно розподіляти час на пошук і вивчення матеріалів, необхідних для отримання якісної освіти.
18.10.2024 о 20:45 #16204
Осовик Ліана МихайлівнаУчасникАкадемічна доброчинність – це самоповага до самого себе. Мати всі риси людини.
1. Людяність
2 . Чесність
3 .Порядність
4. Компетентність
5. Професіоналізм
6. Самоосвіта
7. Відповідальність18.10.2024 о 21:17 #16209
Заєць Світлана ВолодимирівнаУчасник<p>Чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність, відвага, які в поєднанні зі сміливістю є основою науки та освіти.</p>
18.10.2024 о 21:24 #16210
Заєць Світлана ВолодимирівнаУчасник<p>У закладі освіти потрібно намагатися формувати П’ЯТЬ фундаментальних цінностей: чесність, довіра, справедливість, повагу, відповідальність. Саме вони є запорукою дотримання академічної доброчесності. Також індивідуальні завдання, що унеможливлюють списування, викрадання чужих ідей.</p>
19.10.2024 о 12:22 #16252
Басько Тетяна ПетрівнаУчасникУ закладі освіти потрібно на практиці, а не на словах, формувати фундаментальні цінності: чесність, довіра, справедливість, повагу, відповідальність й мужність, та дотримуватись:
1. авторського права та суміжних прав
2. не нехтувати покликаннями на джерела інформації, коли використовуєте розробки, твердження тощо
3. не зараховувати роботи, які зроблені не самостійно
4. заохочувати прояви чесності, справедливості та відповідальності.19.10.2024 о 15:52 #16262
Ольга БерегеляУчасник1. Посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
2. дотримання норм законодавства про авторське право;
3. надання достовірної інформації про методики і результати досліджень, джерела використаної інформації та власну педагогічну (науково-педагогічну, творчу) діяльність.
19.10.2024 о 18:59 #16272
МАЗУРИК СНІЖАНАУчасникУ закладі освіти потрібно намагатися формувати шість фундаментальних цінностей: чесність, довіра, справедливість, повагу, відповідальність й мужність. Саме вони є запорукою дотримання академічної доброчесності. Також індивідуальні завдання, що унеможливлюють списування, викрадання чужих ідей
19.10.2024 о 20:04 #16277
Прокопів Любов ІванівнаУчасник1. Дотримуйтесь етичних стандартів у всіх аспектах навчального процесу.
2. Уникайте плагіату та копіювання інших робіт без належного вказання джерел.
3. Дотримуйтесь правил цитування та посилання на джерела інформації.
4. Розвивайте власну творчість і думку, уникаючи копіювання чужих ідей.
5. Будьте відкритими до конструктивної критики та вдосконалення своїх навичок.
6. Пам’ятайте про важливість чесності та інтелектуальної чесності у навчальних зусиллях.19.10.2024 о 20:32 #16281
Наталія РуденкоУчасникФормування культури академічної доброчесності: Важливо постійно підкреслювати цінність чесності, відповідальності та академічної етики. Наприклад, проводити семінари та тренінги на ці теми.
Чітке визначення правил і наслідків: Створіть і розповсюдьте серед студентів і викладачів зрозумілі правила щодо академічної доброчесності, а також поясніть наслідки їх порушення.
Використання технологій для перевірки робіт: Використовуйте програми для виявлення плагіату і програмні засоби для моніторингу екзаменів, що допоможе попередити спроби обману.
-
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .