Головна Форуми Форуми курсів Електронні (цифрові) освітні ресурси 2.1.1 Академічна доброчесність під час створення та модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів

2.1.1 Академічна доброчесність під час створення та модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів

Перегляд 15 повідомлень - з 61 по 75 (всього 79)
  • Автор
    Записи
  • #16745

    Формування культури академічної доброчесності. Зміцнюйте цінності доброчесності, чесності та відповідальності у навчальному процесі. Організовуйте обговорення та тренінги для викладачів та студентів, пояснюючи важливість дотримання академічної етики.

    Запровадження системи перевірки робіт. Використовуйте антиплагіатні програми для перевірки письмових робіт студентів. Це спонукатиме учнів самостійно створювати роботи та покращить якість їхньої підготовки.

    Розробка чітких політик і правил. Ознайомте учнів із правилами, що описують академічну доброчесність, і визначте наслідки за їх порушення. Наявність зрозумілої політики створює прозоре середовище, в якому учні знають про свою відповідальність.

    #16751

    У закладі освіти потрібно намагатися формувати шість фундаментальних цінностей: чесність, довіра, справедливість, повагу, відповідальність й мужність. Саме вони є запорукою дотримання академічної доброчесності. Також індивідуальні завдання, що унеможливлюють списування, викрадання чужих ідей

    #16883

    <p>Пояснювати учням, що таке  авторське право, ознайомлювати з академічними нормами під час здобуття нових знань,  чому їх треба дотримуватись, що таке плагіат і як йому запобігати. </p>

    #16884

    <p>Пояснювати учням, що таке  авторське право, ознайомлювати з академічними нормами під час здобуття нових знань,  чому їх треба дотримуватись, що таке плагіат і як йому запобігати. </p>

    #16902

    Для проведеня тестувань необхідно розробити програмне забезпечення на основі ШІ , яке виключає перехід на інші ресурси та викллючає списування.

    #17089

    1. Активно займатись самостійною роботою, використовуючи всі можливості для отримання необхідних знань.

    2. Чесно та відповідально готуватись до поточного, підсумкового контролю, атестації докладаючи зусиль до своєчасного виконання всіх завдань.

    #17224

    Виховання цінностей академічної доброчесності. Пояснюйте учням та студентам значення академічної доброчесності та її вплив на їхню репутацію, а також на якість знань, що вони отримують. Це можна робити через лекції, тренінги, відкриті уроки та зустрічі, присвячені етиці, чесності та самостійності.

    Розробка та дотримання кодексу академічної доброчесності. Затвердіть на рівні закладу чіткі правила академічної доброчесності та ознайомте з ними всіх учасників освітнього процесу. Кодекс має містити правила цитування, вимоги до виконання робіт та відповідальність за порушення. Важливо, щоб правила були прозорими та зрозумілими для всіх.

    Використання антиплагіатних програм. Перевірка робіт учнів та студентів на плагіат за допомогою спеціальних програм стимулює до самостійної роботи та дотримання правил цитування. Такі системи допомагають знижувати спокусу копіювати чужі тексти і робити нечесні списування.

    Запровадження різноманітних методів оцінювання. Щоб мінімізувати списування, використовуйте різні форми контролю знань, такі як проекти, усні виступи, обговорення та тести з відкритими питаннями. Це сприяє розвитку критичного мислення та ускладнює можливість скопіювати чи завантажити готовий матеріал.

    Підтримка атмосфери довіри та відкритості. Створіть в освітньому середовищі атмосферу, в якій учні та студенти відчувають підтримку та не бояться звертатися за допомогою, якщо вони стикаються з труднощами. Це зменшує ймовірність того, що вони шукатимуть “швидкі” шляхи вирішення завдань, вдаючись до недоброчесності.

    #17239

    1. Створити атмосферу довіри та відкритості.
    2. Забезпечити прозорість та зрозумілість вимог.
    3. Застосовувати різноманітні методи оцінювання.
    4. Співпрацювати з іншими закладами освіти.

    #17337

    слі для кожного освітнього закладу розробити власні завдання для запобігання нечесності, списування тощо

    #17353

    Поради вчителям щодо академічної доброчесності
    1. Поважати честь і гідність інших осіб
    2. Відповідально ставитись до своїх обов’язків
    3. Активно займатись самостійною роботою
    4. Ефективно розподіляти час на пошук і вивчення матеріалів
    5 Чесно та відповідально готуватись до атестації

    #17504

    1. Розвиток академічної культури: Проводьте регулярні тренінги та семінари для студентів та викладачів, щоб вони краще розуміли важливість академічної доброчесності, її принципи та наслідки порушень. Важливо наголошувати на етичних аспектах наукової роботи, таких як правильне цитування, уникання плагіату та фабрикації даних.

    2. Використання сучасних технологій для виявлення порушень: Впровадьте програмне забезпечення для перевірки на плагіат, а також системи для моніторингу та оцінювання академічних робіт, щоб вчасно виявляти можливі порушення. Це допоможе створити середовище, де академічна чесність буде підтримуватися не тільки через моральні норми, але й через технологічний контроль.

    3. Чітке визначення та комунікація правил: Усі правила та політики щодо академічної доброчесності повинні бути чітко визначені та доведені до відома всіх учасників освітнього процесу. Студенти та викладачі повинні розуміти наслідки за порушення академічної доброчесності та бути в курсі процедур реагування на порушення.

    #18257

    1. Підвищення обізнаності через навчальні програми : Запровадьте уроки або бесіди про важливість чесності в навчанні, обговорюючи наслідки академічної недоброчесності та способи уникнення порушень.
    2.Мотивація до самостійної роботи
    3.Контроль за роботою учнів

    #18596

    1. Вказувати джерела використаної інформації при створенні уроків, презентацій та проєктів.
    2. Для попередження плагіату можна використовувати спеціальні програми для перевірки унікальності текстів.

    #18601

    Поради для попередження прояву академічної недоброчесності:
    1) Виявляти взаємоповагу до плідної праці іншого учасника освітнього процесу
    2) Попереджувати про наслідки академічної недоброчесності
    3) Навчати культурі творчого та наукового письма

    #18612

    Поради для попередження прояву академічної недоброчесності:
    1) Створити атмосферу академічної доброчесності (взаємоповаги та поваги до роботи інших, доомоги)
    2) пояснювати наслідки недотримання академічної доброчесності
    3) формувати в учнів культуру творчого та наукового письма: ознайомити із кращими та небажаними прийомами письма, дати учням можливість практики в рамках виконання певних завдань, посилатися на першоджерела, озвучувати їх під час проведення навчального заняття, включати короткі завдання по роботі із якісними науковими джерелами до видів самостійної роботи учня.

Перегляд 15 повідомлень - з 61 по 75 (всього 79)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .
>
Перейти до вмісту