Головна Форуми Форуми курсів Електронні (цифрові) освітні ресурси 2.1.1 Академічна доброчесність під час створення та модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів

2.1.1 Академічна доброчесність під час створення та модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів

Перегляд 15 повідомлень - з 76 по 90 (всього 96)
  • Автор
    Записи
  • #18916

    Поради для попередження академічної недоброчесності у закладі освіти
    Ось декілька порад, які допоможуть зменшити прояви академічної недоброчесності в навчальному закладі:

    1. Створити атмосферу довіри та відкритості:
    Діалог: Проводити регулярні зустрічі зі студентами для обговорення питань академічної доброчесності.
    Підтримка: Забезпечити студентам доступ до необхідних ресурсів та підтримки, щоб уникнути спокуси до шахрайства.
    Ясна комунікація: Чітко формулювати вимоги до виконання завдань та наслідки порушення правил.
    2. Забезпечити різноманітність форм контролю знань:
    Комбіновані завдання: Застосовувати різні види завдань (тести, есе, презентації, практичні роботи), щоб ускладнити списування.
    Індивідуальні завдання: Давати студентам індивідуальні завдання, які вимагають творчого підходу.
    Усні відповіді: Проводити усні співбесіди або захисти проектів, щоб оцінити глибину знань студента.
    3. Проводити профілактичну роботу:
    Тренінги: Проводити тренінги для студентів та викладачів, присвячені академічній доброчесності.
    Інформаційні кампанії: Розміщувати інформаційні матеріали про академічну доброчесність на видному місці.
    Співпраця з батьками: Залучати батьків до процесу виховання академічної доброчесності у своїх дітей.
    4. Впровадити ефективні системи виявлення та запобігання плагіату:
    Програмне забезпечення: Використовувати спеціальні програми для перевірки на плагіат.
    Внутрішні процедури: Розробити чіткі процедури розгляду випадків академічної недоброчесності.
    Співпраця з іншими закладами: Обмінюватися досвідом та інформацією з іншими навчальними закладами.
    5. Забезпечити справедливе покарання за порушення:
    Систематичні санкції: Застосовувати чітко визначені санкції за порушення академічної доброчесності.
    Індивідуальний підхід: Розглядати кожен випадок індивідуально, враховуючи обтяжуючі та пом’якшувальні обставини.
    Можливість виправлення помилок: Надавати студентам можливість виправити помилки та показати свої знання.

    #19104

    . Поважати честь і гідність інших осіб, навіть, якщо їх погляди відрізняються від ваших.

    2. Відповідально ставитись до своїх обов’язків, вчасно та добросовісно виконувати поставлені завдання.

    3. Активно займатись самостійною роботою, використовуючи всі можливості для отримання необхідних знань.

    4. Ефективно розподіляти час на пошук і вивчення матеріалів, необхідних для отримання якісної освіти.

    5 Чесно та відповідально готуватись до поточного, підсумкового контролю, атестації докладаючи зусиль до своєчасного виконання всіх завдань.

    6. Використовувати в освітній діяльності лише перевірені та достовірні джерела інформації та посилатися на них.

    7. Подавати на оцінювання лише самостійно виконану роботу, що не є запозиченою або переробленою з іншої, виконаної третіми особами.

    8. У разі виникнення труднощів під час виконання навчальних чи дослідницьких завдань звертатись до інших за допомогою, яка є у межах прийнятного тощо.

    #19213

    <p><p>1. Етика викладачів:<br /><br />
    Викладачі мають продемонструвати високу етичну поведінку і бути прикладом академічної доброчесності<br /><br />
    Створіть культуру взаємопов’язань між студентами та викладачами, щоб уникнути спокуси запису чи інших форм<br /><br />
    2. Підтримка самостійності:<br /><br />
    Заохочуйте самостійну роботу, створюючи завдання, які вимагають критичного мислення та індивідуальних відповідей.<br /><br />
    Використовуйте різні форми оцінювання (усні іспити, проекти, групові роботи), що розширюють можливості плагі<br /><br />
    3. Справедливе оцінювання:<br /><br />
    Забезпечте об’єктивне та справедливе оцінювання робіт студентів. Часто нечесність виникає через відчуття несправедливості чи негативний тиск.</p></p>
    <p> </p>

    #19323

    ПРавила
    !ПОважати цужу інтелектуальну працю
    !Навчатися доброчесності та передавати знання тим,хто ними не володіє
    !Атмосфера довіри та взаємоповаги присутні під час роботи з колегами
    !НЕ розголошувати свої цінні , на вашу думку, ідеї,щоб не було змоги плагіату саме ваших ідей

    #19374

    Під час створення та модифікації цифрових ресурсів необхідно дотримуватися академічної доброчесності, а саме:
    *ретельно планувати та готувати індивідуальні завдання;
    *при використанні певної інформації обов’язково вказувати першоджерело;
    поважати думки та погляди інших людей

    #19442

    1. Поважати честь і гідність інших осіб, навіть, якщо їх погляди відрізняються від ваших.

    2. Відповідально ставитись до своїх обов’язків, вчасно та добросовісно виконувати поставлені завдання.

    3. Активно займатись самостійною роботою, використовуючи всі можливості для отримання необхідних знань

    #19477

    <p>Постійно вести роботу з дотримання академічної доброчесності.</p>
    <p>Скласти алгоритм дії в навчальному закладі вразі порушення академічної доброчесності.</p>
    <p>На початку навчального року обговорити принципи академічної доброчесності з усіма учасниками навчального процесу</p>

    #19581

    Для здобувачів освіти.
    Хочеш мати хороші результати в навчанні та досягти чогось в житті. То май свою думку. Не списуй!

    #19758

    Ok

    #19926

    Alexbiruk Biruk
    Учасник

    <p>Створення психологічного позитивного клімату в закладі освіти</p>

    #19931

    Alexbiruk Biruk
    Учасник

    Позитивний клімат, взаємоповага та підтримка, унікальні завдання.

    #19952

    У закладі освіти потрібно намагатися формувати шість фундаментальних цінностей: чесність, довіра, справедливість, повагу, відповідальність й мужність. Саме вони є запорукою дотримання академічної доброчесності. Також індивідуальні завдання, що унеможливлюють списування, викрадання чужих ідей

    #19965

    . Поважати честь і гідність інших осіб, навіть, якщо їх погляди відрізняються від ваших.

    2. Відповідально ставитись до своїх обов’язків, вчасно та добросовісно виконувати поставлені завдання.

    3. Активно займатись самостійною роботою, використовуючи всі можливості для отримання необхідних знань.

    4. Ефективно розподіляти час на пошук і вивчення матеріалів, необхідних для отримання якісної освіти.

    5 Чесно та відповідально готуватись до поточного, підсумкового контролю, атестації докладаючи зусиль до своєчасного виконання всіх завдань.

    6. Використовувати в освітній діяльності лише перевірені та достовірні джерела інформації та посилатися на них.

    7. Подавати на оцінювання лише самостійно виконану роботу, що не є запозиченою або переробленою з іншої, виконаної третіми особами.

    8. У разі виникнення труднощів під час виконання навчальних чи дослідницьких завдань звертатись до інших за допомогою, яка є у межах прийнятного тощо.

    #20298

    У закладі освіти потрібно намагатися формувати шість фундаментальних цінностей: чесність, довіра, справедливість, повагу, відповідальність й мужність. Саме вони є запорукою дотримання академічної доброчесності. Також індивідуальні завдання, що унеможливлюють списування, викрадання чужих ідей

    #20351

    1. Створення атмосфери довіри та відкритості:
    Прозора система оцінювання: Роз’ясніть студентам критерії оцінювання, процедуру проведення іспитів та заліків. Це допоможе уникнути непорозумінь та спонукати до чесної роботи.
    Відкриті комунікації: Створіть атмосферу, де студенти можуть вільно звертатися до викладачів з питаннями та проблемами.
    Колективні обговорення: Організовуйте дискусії та семінари, де студенти можуть обмінюватися ідеями та поглядами.
    2. Проведення інформаційних кампаній:
    Тренінги та семінари: Проводьте регулярні тренінги для студентів та викладачів, присвячені академічній доброчесності.
    Інформаційні матеріали: Розробляйте та поширюйте інформаційні матеріали (брошури, плакати, відеоролики) про наслідки академічної недоброчесності.
    Залучення студентських організацій: Залучайте студентські організації до розробки та проведення інформаційних кампаній.

Перегляд 15 повідомлень - з 76 по 90 (всього 96)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .
>
Перейти до вмісту