-
АвторЗаписи
-
11.12.2024 о 14:16 #18858
Киян Юлія АндріївнаУчасник1. Вчителі мають демонструвати якості доброчесності на своєму прикладі
2. Залучати батьків до співправці
3. Не наголошувати на оцінках12.12.2024 о 16:21 #18916
Вербовий Андрій ВікторовичУчасникПоради для попередження академічної недоброчесності у закладі освіти
Ось декілька порад, які допоможуть зменшити прояви академічної недоброчесності в навчальному закладі:1. Створити атмосферу довіри та відкритості:
Діалог: Проводити регулярні зустрічі зі студентами для обговорення питань академічної доброчесності.
Підтримка: Забезпечити студентам доступ до необхідних ресурсів та підтримки, щоб уникнути спокуси до шахрайства.
Ясна комунікація: Чітко формулювати вимоги до виконання завдань та наслідки порушення правил.
2. Забезпечити різноманітність форм контролю знань:
Комбіновані завдання: Застосовувати різні види завдань (тести, есе, презентації, практичні роботи), щоб ускладнити списування.
Індивідуальні завдання: Давати студентам індивідуальні завдання, які вимагають творчого підходу.
Усні відповіді: Проводити усні співбесіди або захисти проектів, щоб оцінити глибину знань студента.
3. Проводити профілактичну роботу:
Тренінги: Проводити тренінги для студентів та викладачів, присвячені академічній доброчесності.
Інформаційні кампанії: Розміщувати інформаційні матеріали про академічну доброчесність на видному місці.
Співпраця з батьками: Залучати батьків до процесу виховання академічної доброчесності у своїх дітей.
4. Впровадити ефективні системи виявлення та запобігання плагіату:
Програмне забезпечення: Використовувати спеціальні програми для перевірки на плагіат.
Внутрішні процедури: Розробити чіткі процедури розгляду випадків академічної недоброчесності.
Співпраця з іншими закладами: Обмінюватися досвідом та інформацією з іншими навчальними закладами.
5. Забезпечити справедливе покарання за порушення:
Систематичні санкції: Застосовувати чітко визначені санкції за порушення академічної доброчесності.
Індивідуальний підхід: Розглядати кожен випадок індивідуально, враховуючи обтяжуючі та пом’якшувальні обставини.
Можливість виправлення помилок: Надавати студентам можливість виправити помилки та показати свої знання.17.12.2024 о 17:37 #19104
Ринсевич КатеринаУчасник. Поважати честь і гідність інших осіб, навіть, якщо їх погляди відрізняються від ваших.
2. Відповідально ставитись до своїх обов’язків, вчасно та добросовісно виконувати поставлені завдання.
3. Активно займатись самостійною роботою, використовуючи всі можливості для отримання необхідних знань.
4. Ефективно розподіляти час на пошук і вивчення матеріалів, необхідних для отримання якісної освіти.
5 Чесно та відповідально готуватись до поточного, підсумкового контролю, атестації докладаючи зусиль до своєчасного виконання всіх завдань.
6. Використовувати в освітній діяльності лише перевірені та достовірні джерела інформації та посилатися на них.
7. Подавати на оцінювання лише самостійно виконану роботу, що не є запозиченою або переробленою з іншої, виконаної третіми особами.
8. У разі виникнення труднощів під час виконання навчальних чи дослідницьких завдань звертатись до інших за допомогою, яка є у межах прийнятного тощо.
19.12.2024 о 20:19 #19213
Гусєва Тетяна ВолодимирівнаУчасник<p><p>1. Етика викладачів:<br /><br />
Викладачі мають продемонструвати високу етичну поведінку і бути прикладом академічної доброчесності<br /><br />
Створіть культуру взаємопов’язань між студентами та викладачами, щоб уникнути спокуси запису чи інших форм<br /><br />
2. Підтримка самостійності:<br /><br />
Заохочуйте самостійну роботу, створюючи завдання, які вимагають критичного мислення та індивідуальних відповідей.<br /><br />
Використовуйте різні форми оцінювання (усні іспити, проекти, групові роботи), що розширюють можливості плагі<br /><br />
3. Справедливе оцінювання:<br /><br />
Забезпечте об’єктивне та справедливе оцінювання робіт студентів. Часто нечесність виникає через відчуття несправедливості чи негативний тиск.</p></p>
<p> </p> -
АвторЗаписи
- Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .