Головна Форуми Форуми курсів Електронні (цифрові) освітні ресурси 2.1.1 Академічна доброчесність під час створення та модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів

2.1.1 Академічна доброчесність під час створення та модифікації електронних (цифрових) освітніх ресурсів

Перегляд 6 повідомлень - з 91 по 96 (всього 96)
  • Автор
    Записи
  • #20683

    1. дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права

    2. вказувати посилання на джерела інформації у разі використання розробок, тверджень, відомостей

    3. самостійне виконання всіх завдань, атестації

    #21202

    1. Необхідно розробляти власні завдання ,які дають змогу попередити списування та привласнення інших ідей та ресурсів.
    2. Поважати честь і гідність інших осіб, навіть, якщо їх погляди відрізняються від ваших.
    3..Займатись самостійною роботою, використовуючи всі можливості для отримання необхідних знань.

    #21868

    Три основні поради, які допоможуть уникнути потрапляння під вплив фейків та «джинси»:

    Перевіряйте джерела інформації

    Звертайте увагу, хто є автором матеріалу, яке медіа його опублікувало.
    Довіру викликають офіційні сайти, перевірені журналісти, незалежні фактчекінгові організації.
    Якщо новина є тільки на одному маловідомому ресурсі – це привід засумніватися.
    Аналізуйте зміст і тон повідомлення

    «Джинса» часто маскується під новини, але має рекламний або пропагандистський характер.
    Маніпулятивні матеріали містять емоційно забарвлені слова, узагальнення, заклики до негайних дій («Терміново!», «Шок!»).
    Фейкові новини нерідко супроводжуються спотвореними фактами або анонімними джерелами.
    Перевіряйте факти через альтернативні джерела

    Якщо інформація здається сумнівною, знайдіть її підтвердження в інших незалежних джерелах.
    Використовуйте фактчекінгові платформи, такі як StopFake, VoxCheck, «Детектор медіа».
    Зважайте на дати публікації – старі новини можуть подавати як свіжі, змінюючи контекст.
    Застосування цих порад допоможе вам критично оцінювати інформацію та не ставати жертвою маніпуляцій.

    #22038

    1. дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права

    2. вказувати посилання на джерела інформації у разі використання розробок, тверджень, відомостей

    3. самостійне виконання всіх завдань, атестації

    #22411

    <p>·  Формування культури академічної доброчесності – проводити просвітницькі заходи, обговорення та тренінги для учнів і педагогів щодо важливості чесного навчання, наслідків плагіату та інших порушень.</p>
    <p>·  Використання сучасних методів оцінювання – застосовувати завдання, що вимагають критичного мислення та творчого підходу (есе, проєкти, дослідження), а також перевіряти роботи за допомогою антиплагіатних програм.</p>
    <p>·  Створення довірливого освітнього середовища – заохочувати відкритий діалог між учнями та вчителями, щоб зменшити страх помилок і необхідність списування, а також підтримувати менторство та індивідуальні консультації.</p>

    #24890

    <p>Для попередження проявів академічної недоброчесності в освітньому середовищі важливо формувати культуру чесного навчання, де кожен учасник освітнього процесу усвідомлює цінність самостійної праці та відповідальності. Необхідно чітко визначати вимоги до виконання завдань і критерії оцінювання, щоб забезпечити прозорість і довіру до результатів навчання. Також доцільно заохочувати індивідуальний підхід до навчальних завдань, розвивати критичне мислення та підтримувати інтерес до пізнання, що зменшує мотивацію до використання нечесних практик.</p>

Перегляд 6 повідомлень - з 91 по 96 (всього 96)
  • Вибачте , ви повинні увійти в систему , щоб відповісти в темі .
>
Перейти до вмісту